03
февраль
2022
Мектеп психологінің құқықтары және міндеттері
Мектеп психологінің құқықтары және міндеттері
Психолог міндеттері:
- білім беру саласындағы республика заңдарын орындау;
- шешім қабылдап, проблемаларды қарастыруда кәсіби шеңберден шықпау;
- өзінің кәсіби білімін үнемі арттырып отыру;
- нақты кәсіптік білімі жоқ адамдардың диагностикалық, коррекциялық зерттеулер жүргізуіне тыйым салу;
- барлық мәселелерді шешуде балалардың психологиялық дамуын ескеру;
- атқарылатын жұмыстардың міндеттері мен әдістері туралы нұсқауларды кәсіптік жағынан басқаратын адамдар бергенде оларды нақты орындау;
- баланың психологиялық дамуын шешу мәселесінде мектеп ұжымына қажетті көмектерді көрсету;
- кәсіптік құпияны жарияламау;
- Барлық психологиялық зерттеу нәтижелерін жазып, арнайы құжаттарға тіркеп отыру;
- психологиялық көмекті қажет ететіндерге дер кезінде қажетті іс-шараларды ұйымдастыру.
Психолог құқығы:
- Оқушылармен және басқа талапкерлермен жүргізілетін жұмыстың нақты міндеттерін өз бетінше шешуге, әдіс-тәсілдерін дербес талдап, жұмыстардың кезегін анықтауға;
- кәсіби міндеттерін сапалы орындауға қажетті жағдай жасауды мектеп басшыларынан талап етуге;
- Жоғарғы орындардан түскен нұсқаулар этикалық ұстанымдарға қайшылас келген жағдайда оны орындаудан бас тартуға;
- қажетті құжаттармен танысуға;
- Психодиагностикалық, психокоррекциялық әдіс-тәсілдерді іріктеп алуға және оларды дайындауға;
- мектеп оқушыларын топтық және жеке зерттеулерден өткізуге;
- медициналық және деффектологиялық мекемелерге сұраныс жасауға;
- Баланың болашағын анықтау үшін медициналық, педагогикалық-психологиялық т.б. комиссиялар кеңесіне қатысуға;
- тәжірибе алмасу мақсатында ғылыми-әдістемелік көпшілік журналдарына материалдар жариялауға;
- психологиялық білімдерді насихаттауға;
- 240 сағат көлемінде нормативтік және факультативтік сағат алуға;
- Оқушыларды мамандыққа баулу және кәсіби бағдар беруге;
- Отбасына психологиялық қызмет көрсетуге.