Жұмыс жоспары
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ
1.ДИАГНОСТИКАЛАУ
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі |
1. | 1.«Не артық?» 2.«Топтастыру», «Салыстыру | әдістеме әдістеме | Мектепалды даярлық тобымен | қараша наурыз |
2. | 1. К.Ийрасек әдістемесі (адам суреті,әріптер және нүктелер көшірмесі) 2.«Үйшік» 3.К.Ийрасек әдістемесі (адам суреті,әріптер және нүктелер көшірмесі) 4.«Мектеп суреті» | әдістеме әдістеме әдістеме жобала у әдістемесі | 1-сыныптармен | Қыркүйек қараша желтоқсан қаңтар-мамыр |
3. | 1. « Баспалдақ » 2. «Байқағыштық». Қабылдауды диагностикалау 3. Психогеометриялық тест | әдістеме әдістеме тест | 2-сыныптармен | қазан желтоқсан сәуір |
4. | 1. «Баспалдақ әдістемесі» 2. «Менің отбасым кешқұрым» 3.«Мен не білемін» | әдістеме жобалау әдістемесі әдістемесі | 3-сыныптармен | қазан қаңтар ақпан |
5. | 1.«Менің отбасым кешқұрым» «Интеллектуалды даму деңгейін анықтау «Мен зорлық-зомбылыққа қарсымын» Социометрия 5.Бейділіктері мен кәсіби қызығушылықтарын анықтауға арналған (Климов әдісі бойынша) | жобалау әдістемесі әдістеме сауалнама әдістемесі әдістеме | 4-сыныптармен | желтоқсан қараша қараша сәуір наурыз |
6. | 1. Филлипстің мектептегі мазасыздықты анықтауға арналған тесті; 2. «Баспалдақ» 3. Филлипстің мектептегі мазасыздықты анықтауға арналған тесті; 4. «Менің отбасым» 5.Оқушылардың мектепке, мұғалімдерге , пәндерге қатынасын зерттеу картасы. ( О.Иллей бойынша ) 6..Джекоб Мореноның «Социометрия» әдісі; | тест әдістеме тест проективті әдістемесі сауалнама әдістеме | 5-сыныптармен | қыркүйек қазан желтоқсан қараша қаңтар ақпан |
7. | 1. «Баспалдақ» әдістемесі 2. «Социометрия» әдістемесі Д.Ж. Морено. 3. «Менің отбасым» 4.Оқушылардың мектепке, мұғалімдерге, пәндерге қатынасын зерттеу картасы. ( О.Иллей бойынша ) | әдістеме әдістеме проективті әдістемесі сауалнама | 6-сыныптармен | қазан қараша наурыз ақпан |
8. | 1. «Баспалдақ» 2. «Социометрия» әдістемесі Д.Ж. Морено. 3. «Менің отбасым» 4.Оқушылардың мектепке, мұғалімдерге, пәндерге қатынасын зерттеу картасы. ( О.Иллей бойынша ) | әдістеме әдістеме проективті әдістемесі сауалнама | 7-сыныптармен | қыркүйек қаңтар қараша наурыз |
9. | 1.«Жаңбыр астындағы адам» әдістемесі 2. «Сыныппен қарым-қатынасын бағалау» әдістемесі 3.«Ата-анаңмен қарым-қатынасың қандай?» | проективті әдістеме әдістеме сауалнама | 8-сыныптармен | Ақпан қазан қазан |
10. | 1..«Тұлғаның психологиялық күйін анықтау» сұрақнамасы Г.Айзенк 2. «Бейім» әдістемесі 3.«Мамандық таңдау түрткілері» 126 бет | сұрақнама әдістемесі сауалнама | 9-сыныптармен | Желтоқсан қазан қараша |
11. | 1. «Ойлау типі» Әдістеме Г. Резапкина 2 «Тұлғаның психологиялық күйін анықтау» сауалнамасы (Г.Айзенк) 3. «Шимайлар» | әдістеме сауалнама жедел әдістеме | 10-сыныптармен | қыркүйек ақпан қараша |
12. | 1.Жеке және жағдайға байланысты алаң-даушылық шкаласы (Спилбергер-Ханин) 2.Оқушылардың басымды профилін анықтау 3.«Шимайлар» әдістемесі | сауалнама әдістеме жедел әдістеме | 11-сыныптармен | желтоқсан қазан наурыз |
13. | 1.«Баспалдақ әдістемесі» 2.«Менің отбасым» 3.Оқушылардың зейінін диагностикалау 4.Баланың денсаулығы мен мүмкіндіктерін зерттеу 5.Оқушылардың Қызығушылықтары мен қабілеттерін зерттеу 6.Отбасылардағы микроклиматты зерттеу. | әдістеме проективті әдістеме әдістеме ақпарат жинақтау ақпарат жинақтау әдістеме | Инклюзивті оқитын оқушылармен жұмыс | қазан наурыз қараша қыркүйек қазан-желтоқсан қазан |
14. | 1.Ата-аналарға арналған Балаларға арналған қауіпсіз интернет 2.«Бала қабілетінің даму деңгейін анықтау» 3.«Сіз және балаңыз бір-біріңізді түсіне аласыздар ма?» | тест әдістеме сауалнама | Ата-аналармен жұмыс | қараша ақпан наурыз-мамыр |
15. | 1.Жеке бастың іскерлік қасиетін анықтау 2.Мазасыздыққа бейімділіктің экспресс-диагностикасы (В.В.Бойко) 3.«Менің хал-ахуалым» әдістемесі | әдістеме жедел тесті әдістеме | Мұғалімдер ұжымымен жұмыс | қараша қаңтар наурыз |
16. | 1.Өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау 2.Жас мамандарға арналған сауалнама 3.Еңбекқорлық пен жұмысқа қабілеттілікті бағалау | әдістеме сауалнама тест | Жас мамандармен жұмыс | желтоқсан қазан қараша |
ІІ.ТҮЗЕТУ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫ | ||||
1. | 1. Есті сақтауды дамытуға арналған психологиялық дамыту сабағы 2. Зейінді дамытуға арналған психологиялық дамыту сабағы 3. Үлгіні салыстыру мен талдау біліктілін және ұғымдық ойлау мен көріп қабылдауды дамыту. | психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар | Мектепалды даярлық тобымен | желтоқсан сәуір мамыр |
2. | 1. «Фигураларды тап» 2. Зейін және байқағыштықты дамытуға арналған психологиялық сабақ 3. Есте сақтауды, кеңістіктік елестетуді көрнекі-бейнелік ойлауды дамыту сабағы | жаттығу психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар | 1-сыныптармен | қазан желтоқсан наурыз |
3. | 1. «Менің есімім» 2. Қабылдауды дамытуға арналған ойындар 3. Есте сақтау қабілетін дамытуға арналған ойындар мен жаттығулар 4. Зейін байқағыштығы мен кеңістіктік елестетулерді дамыту | жаттығу психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар | 2-сыныптармен | қараша қаңтар наурыз мамыр |
4. | 1. Қабылдау қабілетін дамытуға арналған ойындар мен жаттығулар 2. Қиялды дамытуға арналған жаттығулар 3. Зейінді дамытуға арналған психологиялық дамыту сабағы | психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар | 3-сыныптармен | Желтоқсан наурыз сәуір |
5. | 1. Ойлауды дамытуға арналған ойындар мен жаттығулар 2. Есті дамытуға арналған ойындар мен жаттығулар 3. Қарым – қатынас дағдыларын дамытуға арналған жаттығулар. 4. Зейінді дамытуға арналған психологиялық дамыту сабағы | психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар | 4-сыныптармен | ақпан наурыз сәуір мамыр |
6. | 1.Бейімдеуге арналған Жаттығулар 2. Қарым – қатынас дағдыларын дамытуға арналған жаттығулар. | психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар | 5-сыныптармен | Желтоқсан наурыз |
7. | 1. Ойлауды дамытуға арналған ойындар мен жаттығулар 2. Есті дамытуға арналған жаттығулар | психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар | 6-сыныптармен | Желтоқсан ақпан |
8. | 1. Сенімділікті арттыруға арналған жаттығулар 2. Танымдық процестерді дамыту жаттығулары 3. «Өз Қиындықтарымызды жеңуді үйренеміз» психологиялық тренингтік жаттығулар | психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар | 7 -сыныптармен | ақпан сәуір наурыз |
9. | 1. Танымдық процестерді дамыту жаттығулары 2. «Біз және біздің сынып» психологиялық тренингтік жаттығулар | психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар | 8 -сыныптармен | наурыз мамыр |
10. | 1. «Менің таңдауым!» (жасөспірімдерге арналған психологиялық тренингтік жаттығулар) 2. «Мамандық - өмір таңдауы» психологиялық тренингтік жаттығулар | психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар | 9-сыныптармен | ақпан сәуір |
11. | 1. «Өз қиындықтарымызды жеңуді үйренеміз» психологиялық тренингтік жаттығулар 2.Жетістікке жетуге ұмтылысын күшейту жаттығулары | психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар | 10-сыныптармен | қаңтар сәуір |
12. | 1. ҰБТ мен қорытынды аттестаттау емтиханына психологиялық даярлық жаттығулары 2. «Оқушылардың басымды профилі немесе оқытуды қалай жетілдіруге болады» психологиялық сабақ | психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар | 11 -сыныптармен | қыркүйек-мамыр қаңтар |
13. | 1.Ата-ананың тұлғалық ерекшеліктерін және олардың балалармен қарым-қатынасын дамыту жаттығулары. | психологиялық жаттағулар | ата-аналар | ақпан |
14. | 1.Рефлексияны дамыту жаттығулары 2. Жетістікке жетуге ұмтылысын күшейту жаттығулары | психологиялық жаттағулар психологиялық жаттағулар | Мұғалімдер ұжымымен жұмыс | қараша сәуір |
ІІІ.ПСИХОПРОФИЛАКТИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АҒАРТУ | ||||
1. | «1-сынып Оқушыларының бейімделуі» | онлайн жиналыс | Ата-аналар | қыркүйек |
2. | «Сіздің балаңыз 1-сынып оқушысы» | онлайн жиналыс | Ата-аналар | қараша |
3. | «Балаға қатысты зорлық-зомбылықты алдын-алу» | жиналыс | Сынып жетекшілер | қазан |
4. | «Буллинг» және «кибербуллинг» | жаднама (бейнеролик) | Сынып жетекшілер | желтоқсан |
5. | «5-ші сынып оқушыларының бейімделуі» | жиналыс | Ата-аналар | қыркүйек |
6. | «Интернетке тәуелділікті алдын алу» | жаднама (бейнеролик) | Ата-аналар | қазан |
7. | «Баланың психикалық Денсаулығына күтім жасау» жаднама | жаднама | Ата-аналар | қараша |
8. | «Кибербуллинг. Не істеу керек?» | жаднама (бейнеролик) | Оқушылар және ата-аналар | желтоқсан |
9. | «Ерте жүктілік, жыныстық тиіспеушілікке ықпал ететін жағдайлар мен себептер | жиналыс | Ата-аналар | қараша |
10. | «Ерте жүктілікті алдын алу» | қыздар жиналысы | оқушылар | қаңтар |
11. | «Сынып жетекшінің бала тәрбиесінде ата-аналармен ынтымақтастығы» | дөңгелек үстел | Сынып жетекшілерге | ақпан |
12. | Психикалық денсаулық» атаулы күніне байланысты видеокөріністер дайындау . Оқушылар мен ата-аналарға «Өміріңе немқұрайлы қарама!» Видео көрініс . | жаднама (бейнеролик) | Оқушылар және ата-аналар | |
13. | «Дарынды оқушымен жұмыс жасау ерекшеліктері» | жаднама | мұғалімдер | қазан |
IV.КОНСУЛЬТАЦИЯ БЕРУ | ||||
1. | Жадынамалар тарату | жаднама тарату | Ата-аналар | |
2. | Жеке кеңестер беру Күн режимін дұрыс әрі тиімді құра білу Сынып жетекшілерді сауалнама нәтижесімен таныстыру, кеңес беру | кеңес беру | Оқушылар | Өз уақытында |
3. | ҰБТ мен қорытынды аттестаттау емтиханына байланысты кеңес беру | кеңес беру | Мұғалімдер | Керек жағдайда |
4. | Педагогикалық ұжымда жағымды қарым-қатынас мақсатында кеңес беру | кеңес беру | Мұғалімдер | Қазан-мамыр |
5. | Ата-аналар жиналысына қатынасу | жиналыс | Мектеп әкімшілігі | Әрдайым |
6. | Ата-анаға баласымен дұрыс қарым- қатынас жасауға бағыт беру т.б. | бағыт беру | Ата-ана | Керек жағдайда |
7. | Сұраныс бойынша тақырыптық кеңестер беру | кеңес беру | Керек жағдайда | |
8. | Сынып жетекшілерді, мұғалімдерді, ата-аналарды сауалнаманың нәтижесімен таныстыру, кеңес беру | кеңес беру | Сынып жетекшілер | Керек жағдайда |
V. ҰЙЫМДАСТЫРУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС | ||||
Педагог-психологтың мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасырымен бірлесіп атқаратын жұмыстар жоспары | ||||
1. | Психологиялық тренингтер, сауалнамалар алу. | сауалнама | Оқушылармен | қыркүйек |
2. | «Мен зорлық-зомбылыққа қарсымын» тақырыбында сауалнамалар | сауалнама | 5-10 сынып оқушылары | Қазан-желтоқсан |
3. | «Тәрбие басы тал бесік» ата-аналармен байланыс | жиналыс | Ата-аналар | Жыл бойы |
4. | Диагностикалық жұмыстарға байланысты кеңес беру | кеңес беру | Мектеп ұжымы | Жыл бойы |
5. | Мектептің ішкі есебінде тұрған оқушылармен тренингтік жаттығулар ұйымдастыру | тренингтік жаттығулар | Мектептің ішкі есебінде тұрған оқушылар | Жыл бойы |
6. | «Ерте жүктілік, жыныстық тиіспеушілікке ықпал ететін жағдайлар мен себептерді алдын-алу» тақырыбында баяндама | баяндама оқу | оқушылар | қараша |
7. | «Интернет тәуелділігінен арылу жолдары» тақырыбында баяндама | баяндама оқу | Оқушылар, ата-аналар, сынып жетекшілер | қазан |
8. | Сабақ реидін ұйымдастыру. Сабаққа кешігетін және көп қалатын оқушылармен жекелеген әңгіме | әңгіме | Оқушылар | Жыл бойы |
9. | Бала және ата-ана қатынасы туралы сауалнама алу | сауалнама | Сынып жетекшілер | қаңтар |
10. | Зорлық-зомбылықты алдын-алу мақсатында мұғалімдермен, ата-аналармен, оқушылармен топтық және жеке кеңес жұмыстарын жүргізу | кеңес беру | Оқушы, ата-ана, мұғалім | Сұраныс бойынша |
11. | «Сынып жетекшінің бала тәрбиесінде ата-аналармен ынтымақтастығы» | баяндама оқу | Сынып жетекшілерге | ақпан |
12. | «Балаға қатысты зорлық-зомбылықты алдын-алу» | баяндама оқу | Сынып жетекшілерге | қазан |
13. | «Буллинг» және «кибербуллинг» | жиналыс | Сынып жетекшілерге | желтоқсан |
Психологтың әлеуметтік-педагогпен бірлесіп атқаратын жұмыстар жоспары | ||||
1. | Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың бейімділігін бақылау, 1, 5 сынып оқушылардың әлеуметтік ортаға бейімділігін анықтау | диагностика жұмыстарын жүргізу | 1 және 5 сынып оқушылары | Жүйелі түрде |
2. | Оқушылардың әлеуметтік ортаға бейімділігі жөнінде ата-аналар жиналысына қатысу | жиналыс | Ата-аналар | Тоқсанына 1 рет |
3. | Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен жұмыс жүргізуге кеңестер беру, инклюзивті білім алатын , оқушылардың оқу үрдісіндегі бағдарламаны игеруіне психологиялық көмек көрсету | көмек көрсету | Мектеп ұжымы | Жүйелі түрде |
4. | Педагогикалық ұжымға әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың әлеуметтік ортаға бейімділігі жөнінде кеңестер беру | кеңестер беру | Мектеп ұжымы | Жүйелі түрде |
5. | Әкімшіліктің, пән мұғалімдерінің, сынып жетекшілердің сұраныстарын қабылдау: оқушылардың психологиялық ауытқушылығы, шиеленістік оқиғалар, отбасының сәтсіздігіне байланысты әлеуметтік педагогикалық және психологиялық жұмыстар жүргізу, жекелей және топтың кеңестер беру | диагностика жұмыстарын жүргізу, кеңестер беру | Оқушылар | Әр айда 1 рет |
6. | Қиын және құқық бұзуға бейім оқушылардың отбасымен жұмыстар жүргізу | жаттығулар жүргізу | Оқушы, ата-ана | Жүйелі түрде |
7. | Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға психологиялық- педагогикалық бақылау жасау, қамқоршылармен әңгімелер жүргізу | әңгімелер жүргізу | Оқушылар | Жүйелі түрде |
8. | Үйде оқытылатын оқушылармен, олардың ата-анасымен психологиялық- педагогикалық жұмыстар жүргізу | әңгімелер жүргізу | Оқушылар | Жылына 2 рет |
Педагог - психологтың мектеп медбикесімен бірлесіп атқаратын жұмыстар жоспары | ||||
1. | «Халыққа профилактикалық егуді жүргізу бойынша санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» санитарлық қағидаларымен таныстыру | әңгімелер жүргізу | Оқушы, мектеп ұжымы | қыркүйек |
2. | «Вакцинацияның маңыздылығы» | әңгімелер жүргізу | Оқушы, мектеп ұжымы | қыркүйек |
3. | «Вакцинация» лекция | баяндама | Оқушы, мектеп ұжымы | қыркүйек |
4. | Профилактикалық егуді жүргізуге ерікті ақпараттандырылған келісім немесе бас тарту жағдайларын бақылауға алу | ақпарат жинақтау | Жыл бойы | |
5. | Вакцинациядан бас тартқан ата-аналармен түсіндіру жұмыстарын жүргізу | түсіндіру жұмыстары | Ата-ана | Жыл бойы |