Жұмыс жоспары » А.Қарсақбаев атындағы ОМ КММ
Алматы облысы білім басқармасының
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімінің
"А.Қарсақбаев атындағы орта мектебі "
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
03
февраль
2022

Жұмыс жоспары

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ 

 1.ДИАГНОСТИКАЛАУ

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

1.

1.«Не артық?» 

2.«Топтастыру», 

«Салыстыру

әдістеме әдістеме

Мектепалды 

даярлық тобымен

қараша наурыз

2.

1. К.Ийрасек     әдістемесі

(адам суреті,әріптер және

 нүктелер көшірмесі) 

2.«Үйшік»

3.К.Ийрасек     әдістемесі

(адам суреті,әріптер және

 нүктелер көшірмесі) 

4.«Мектеп суреті»

әдістеме  әдістеме әдістеме

жобала

у әдістемесі

1-сыныптармен

Қыркүйек  қараша

желтоқсан  

қаңтар-мамыр

3.

1. « Баспалдақ » 

2. «Байқағыштық». 

Қабылдауды

 диагностикалау

3. Психогеометриялық 

тест

әдістеме әдістеме     тест

2-сыныптармен

қазан желтоқсан 

 сәуір

4.

1. «Баспалдақ әдістемесі» 

2. «Менің отбасым кешқұрым» 

3.«Мен не білемін»

әдістеме жобалау 

әдістемесі әдістемесі

3-сыныптармен

қазан қаңтар 

ақпан

5.

1.«Менің отбасым кешқұрым» 

«Интеллектуалды даму 

деңгейін анықтау

«Мен зорлық-зомбылыққа

 қарсымын» 

Социометрия 5.Бейділіктері

 мен кәсіби 

қызығушылықтарын 

 анықтауға арналған

 (Климов әдісі бойынша)

жобалау әдістемесі әдістеме 

 сауалнама әдістемесі әдістеме

4-сыныптармен

желтоқсан қараша  

қараша сәуір наурыз

6.

1. Филлипстің мектептегі 

мазасыздықты

 анықтауға арналған тесті;

 2. «Баспалдақ»  

3. Филлипстің мектептегі 

мазасыздықты

 анықтауға арналған тесті; 

4. «Менің отбасым»

5.Оқушылардың мектепке,

 мұғалімдерге

, пәндерге қатынасын 

зерттеу картасы.

( О.Иллей бойынша ) 

6..Джекоб Мореноның 


«Социометрия» әдісі;

тест  әдістеме тест  проективті

 әдістемесі     сауалнама   әдістеме

5-сыныптармен

қыркүйек   қазан

 желтоқсан     қараша

  қаңтар      ақпан

7.

1. «Баспалдақ» әдістемесі 

2. «Социометрия» 

 әдістемесі Д.Ж. Морено.

3. «Менің отбасым»   

4.Оқушылардың 

мектепке, мұғалімдерге,

 пәндерге қатынасын 

зерттеу картасы. 

( О.Иллей бойынша )

әдістеме әдістеме проективті

  әдістемесі  сауалнама

6-сыныптармен

қазан  қараша 

наурыз  ақпан

8.

1. «Баспалдақ»  

2. «Социометрия» 

 әдістемесі Д.Ж. Морено. 

3. «Менің отбасым»   

4.Оқушылардың 

мектепке, мұғалімдерге,

 пәндерге қатынасын 

зерттеу картасы. 

( О.Иллей бойынша )

әдістеме әдістеме проективті

 әдістемесі     сауалнама

7-сыныптармен

қыркүйек қаңтар 

қараша   наурыз

9.

1.«Жаңбыр  астындағы

  адам»

  әдістемесі 2.

«Сыныппен  

қарым-қатынасын     

бағалау»     әдістемесі 

3.«Ата-анаңмен

 қарым-қатынасың 

қандай?»

проективті әдістеме

 әдістеме  сауалнама

8-сыныптармен

Ақпан

қазан  

 қазан

10.

1..«Тұлғаның

 психологиялық 

күйін анықтау»     

сұрақнамасы      

Г.Айзенк  2. «Бейім»

  әдістемесі 

3.«Мамандық 

таңдау түрткілері»      

126 бет

сұрақнама  әдістемесі 

сауалнама

9-сыныптармен

Желтоқсан 

 қазан 

 қараша

11.

1. «Ойлау  типі»  

Әдістеме

 Г.  Резапкина 2 

«Тұлғаның

 психологиялық 

күйін анықтау» 

сауалнамасы

(Г.Айзенк)

3. «Шимайлар»

әдістеме сауалнама

  жедел әдістеме

10-сыныптармен

қыркүйек 

ақпан  қараша

12.

1.Жеке және 

жағдайға 

байланысты 

алаң-даушылық

 шкаласы 

(Спилбергер-Ханин)

2.Оқушылардың

басымды профилін

анықтау

3.«Шимайлар» 

әдістемесі

сауалнама  әдістеме 

жедел әдістеме

11-сыныптармен

желтоқсан 

қазан  наурыз

13.

1.«Баспалдақ

 әдістемесі»

 2.«Менің 

отбасым» 

3.Оқушылардың

 зейінін 

диагностикалау

 4.Баланың 

денсаулығы 

мен мүмкіндіктерін

 зерттеу 

5.Оқушылардың

 Қызығушылықтары

 мен қабілеттерін

 зерттеу 

6.Отбасылардағы 

микроклиматты 

зерттеу.

әдістеме проективті

 әдістеме әдістеме 

ақпарат жинақтау     ақпарат

 жинақтау  әдістеме

Инклюзивті оқитын

 оқушылармен жұмыс

қазан наурыз қараша 

қыркүйек  

қазан-желтоқсан  қазан

14.

1.Ата-аналарға

 арналған  

Балаларға арналған

 қауіпсіз интернет

 2.«Бала қабілетінің

 даму деңгейін 

анықтау» 3.«Сіз 

және балаңыз бір-біріңізді түсіне аласыздар ма?»

тест  әдістеме сауалнама

Ата-аналармен  жұмыс

қараша  ақпан

  наурыз-мамыр

15.

1.Жеке бастың 

іскерлік қасиетін 

анықтау 

2.Мазасыздыққа 

бейімділіктің 

экспресс-диагностикасы

 (В.В.Бойко) 

3.«Менің хал-ахуалым»

 әдістемесі

әдістеме жедел тесті     әдістеме

Мұғалімдер     ұжымымен  жұмыс

қараша 

қаңтар  наурыз

16.

1.Өзін-өзі  бағалау

  деңгейін  анықтау

 2.Жас мамандарға 

арналған сауалнама

 3.Еңбекқорлық пен

 жұмысқа 

қабілеттілікті бағалау

әдістеме сауалнама тест

Жас мамандармен жұмыс

желтоқсан 

қазан қараша

ІІ.ТҮЗЕТУ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫ

1.

1. Есті сақтауды 

дамытуға арналған

 психологиялық 

дамыту сабағы

2. Зейінді дамытуға

 арналған 

психологиялық 

дамыту сабағы 

3. Үлгіні салыстыру 

мен талдау

 біліктілін және 

ұғымдық ойлау 

мен көріп қабылдауды

 дамыту.

психологиялық жаттағулар 

 психологиялық

 жаттағулар  психологиялық

 жаттағулар

Мектепалды 

даярлық тобымен

желтоқсан  

 сәуір      мамыр

2.

1. «Фигураларды тап»

  2. Зейін және 

байқағыштықты 

дамытуға арналған 

психологиялық

 сабақ 3. Есте

 сақтауды, кеңістіктік

 елестетуді 

көрнекі-бейнелік 

ойлауды дамыту сабағы

жаттығу психологиялық жаттағулар 

 психологиялық жаттағулар

1-сыныптармен

қазан желтоқсан

  наурыз

3.

1. «Менің есімім» 

2. Қабылдауды дамытуға

 арналған ойындар 

3. Есте сақтау қабілетін

 дамытуға арналған 

ойындар мен жаттығулар

 4. Зейін байқағыштығы 

мен кеңістіктік 

елестетулерді дамыту

жаттығу психологиялық жаттағулар 

психологиялық жаттағулар 

психологиялық жаттағулар

2-сыныптармен

қараша  қаңтар 

 наурыз  мамыр

4.

1.  Қабылдау қабілетін 

дамытуға арналған

 ойындар мен жаттығулар 

2. Қиялды дамытуға 

арналған жаттығулар 

3. Зейінді дамытуға 

арналған психологиялық

 дамыту сабағы

психологиялық жаттағулар 

 психологиялық жаттағулар

 психологиялық жаттағулар

3-сыныптармен

Желтоқсан

  наурыз сәуір

5.

1. Ойлауды дамытуға 

арналған ойындар 

мен жаттығулар 

2. Есті дамытуға

 арналған ойындар

 мен жаттығулар

3. Қарым – қатынас

 дағдыларын дамытуға

 арналған жаттығулар.

 4. Зейінді дамытуға 

арналған психологиялық

 дамыту сабағы

психологиялық жаттағулар  

психологиялық жаттағулар 

психологиялық жаттағулар 

 психологиялық жаттағулар

4-сыныптармен

ақпан  наурыз

  сәуір  мамыр

6.

1.Бейімдеуге арналған

 Жаттығулар

 2. Қарым – қатынас 

дағдыларын дамытуға

 арналған жаттығулар.

психологиялық жаттағулар

 психологиялық жаттағулар

5-сыныптармен

Желтоқсан

  наурыз

7.

1. Ойлауды дамытуға

арналған ойындар

 мен жаттығулар 

2. Есті дамытуға 

арналған жаттығулар

психологиялық жаттағулар 

психологиялық жаттағулар

6-сыныптармен

Желтоқсан

  ақпан

8.

1. Сенімділікті 

арттыруға арналған

 жаттығулар 

2. Танымдық  

процестерді  дамыту 

 жаттығулары 

3. «Өз 

Қиындықтарымызды

 жеңуді үйренеміз»

 психологиялық 

тренингтік жаттығулар

психологиялық жаттағулар 

психологиялық жаттағулар

  психологиялық жаттағулар

7 -сыныптармен

ақпан сәуір

  наурыз

9.

1. Танымдық  

процестерді  дамыту 

 жаттығулары 

 2. «Біз     және  біздің

  сынып»  

психологиялық 

тренингтік жаттығулар

психологиялық жаттағулар

  психологиялық жаттағулар

8 -сыныптармен

наурыз 

 мамыр

10.

1. «Менің таңдауым!»

(жасөспірімдерге 

арналған психологиялық

 тренингтік жаттығулар) 

2. «Мамандық  -  өмір

  таңдауы»  

психологиялық 

тренингтік жаттығулар

психологиялық жаттағулар 

  психологиялық жаттағулар

9-сыныптармен

ақпан  сәуір

11.

1. «Өз қиындықтарымызды

 жеңуді үйренеміз» 

психологиялық 

тренингтік жаттығулар 

2.Жетістікке  жетуге     

ұмтылысын  күшейту 

 жаттығулары

психологиялық жаттағулар 

психологиялық жаттағулар

10-сыныптармен

қаңтар  сәуір

12.

1. ҰБТ мен қорытынды

 аттестаттау емтиханына

  психологиялық  даярлық

  жаттығулары 

2. «Оқушылардың басымды

 профилі немесе оқытуды

 қалай жетілдіруге болады»

  психологиялық  сабақ

психологиялық жаттағулар

   психологиялық жаттағулар

11 -сыныптармен

қыркүйек-мамыр

    қаңтар

13.

1.Ата-ананың     тұлғалық  

ерекшеліктерін     және  

олардың     балалармен 

 қарым-қатынасын  

дамыту     жаттығулары.

психологиялық жаттағулар

ата-аналар

ақпан

14.

1.Рефлексияны  дамыту

  жаттығулары  

2. Жетістікке  жетуге

  ұмтылысын     күшейту

  жаттығулары

психологиялық жаттағулар 

психологиялық жаттағулар

Мұғалімдер  

ұжымымен  жұмыс

қараша сәуір

ІІІ.ПСИХОПРОФИЛАКТИКА 

ЖӘНЕ  ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АҒАРТУ

1.

«1-сынып

 Оқушыларының

 бейімделуі»

онлайн жиналыс

Ата-аналар

қыркүйек

2.

«Сіздің балаңыз 

1-сынып оқушысы»

онлайн жиналыс

Ата-аналар

қараша

3.

«Балаға қатысты 

зорлық-зомбылықты 

алдын-алу»

жиналыс

Сынып жетекшілер

қазан

4.

«Буллинг» және 

«кибербуллинг»

жаднама (бейнеролик)

Сынып жетекшілер

желтоқсан

5.

«5-ші сынып 

оқушыларының 

бейімделуі»

жиналыс

Ата-аналар

қыркүйек

6.

«Интернетке 

тәуелділікті алдын алу»

жаднама (бейнеролик)

Ата-аналар

қазан

7.

«Баланың психикалық

 Денсаулығына

 күтім жасау» жаднама

жаднама

Ата-аналар

қараша

8.

«Кибербуллинг. 

Не істеу керек?»

жаднама (бейнеролик)

Оқушылар және ата-аналар

желтоқсан

9.

«Ерте жүктілік, 

жыныстық  

тиіспеушілікке 

ықпал ететін 

жағдайлар мен себептер

жиналыс

Ата-аналар

қараша

10.

«Ерте жүктілікті

 алдын алу»

қыздар жиналысы

оқушылар

қаңтар

11.

«Сынып жетекшінің 

бала  тәрбиесінде

  ата-аналармен 

ынтымақтастығы»

дөңгелек үстел

Сынып жетекшілерге

ақпан

12.

Психикалық 

денсаулық» атаулы

 күніне     байланысты

 видеокөріністер 

дайындау . Оқушылар

 мен ата-аналарға 

«Өміріңе немқұрайлы 

қарама!» Видео көрініс .

жаднама (бейнеролик)

Оқушылар және ата-аналар


13.

«Дарынды оқушымен

 жұмыс жасау 

ерекшеліктері»

жаднама

мұғалімдер

қазан

IV.КОНСУЛЬТАЦИЯ БЕРУ

1.

Жадынамалар тарату

жаднама тарату

Ата-аналар


2.

Жеке кеңестер беру 

Күн режимін дұрыс 

әрі тиімді құра білу 

Сынып жетекшілерді

 сауалнама нәтижесімен 

таныстыру, кеңес беру

кеңес беру

Оқушылар

Өз уақытында

3.

ҰБТ мен қорытынды 

аттестаттау емтиханына

 байланысты кеңес беру

кеңес беру

Мұғалімдер

Керек жағдайда

4.

Педагогикалық ұжымда

 жағымды қарым-қатынас

 мақсатында кеңес беру

кеңес беру

Мұғалімдер

Қазан-мамыр

5.

Ата-аналар 

жиналысына қатынасу

жиналыс

Мектеп әкімшілігі

Әрдайым

6.

Ата-анаға     баласымен 

 дұрыс  қарым- қатынас

 жасауға  бағыт беру т.б.

бағыт беру

Ата-ана

Керек жағдайда

7.

Сұраныс     бойынша  

тақырыптық     кеңестер 

 беру

кеңес беру


Керек жағдайда

8.

Сынып жетекшілерді, 

 мұғалімдерді,  ата-аналарды

  сауалнаманың нәтижесімен 

таныстыру, кеңес беру

кеңес беру

Сынып жетекшілер

Керек жағдайда

V. ҰЙЫМДАСТЫРУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС

Педагог-психологтың мектеп директорының тәрбие ісі

 жөніндегі орынбасырымен бірлесіп

 атқаратын жұмыстар жоспары

1.

Психологиялық 

тренингтер, 

сауалнамалар  алу.

сауалнама

Оқушылармен

қыркүйек

2.

«Мен зорлық-зомбылыққа

 қарсымын» тақырыбында

 сауалнамалар

сауалнама

5-10 сынып оқушылары

Қазан-желтоқсан

3.

«Тәрбие басы тал бесік» 

ата-аналармен байланыс

жиналыс

Ата-аналар

Жыл бойы

4.

Диагностикалық  

жұмыстарға  байланысты

  кеңес     беру

кеңес беру

Мектеп ұжымы

Жыл бойы

5.

Мектептің ішкі есебінде

 тұрған оқушылармен 

тренингтік  жаттығулар

 ұйымдастыру

тренингтік жаттығулар

Мектептің ішкі 

есебінде тұрған

 оқушылар

Жыл бойы

6.

«Ерте жүктілік, жыныстық

  тиіспеушілікке ықпал 

ететін жағдайлар мен 

себептерді алдын-алу» 

тақырыбында баяндама

баяндама оқу

оқушылар

қараша

7.

«Интернет тәуелділігінен

 арылу жолдары» 

тақырыбында баяндама

баяндама оқу

Оқушылар, ата-аналар, 

сынып жетекшілер

қазан

8.

Сабақ реидін ұйымдастыру.

 Сабаққа кешігетін және

 көп қалатын оқушылармен

 жекелеген әңгіме

әңгіме

Оқушылар

Жыл бойы

9.

Бала және ата-ана қатынасы

 туралы     сауалнама  алу

сауалнама

Сынып жетекшілер

қаңтар

10.

Зорлық-зомбылықты 

алдын-алу мақсатында

 мұғалімдермен, 

ата-аналармен, 

оқушылармен топтық

 және жеке кеңес 

жұмыстарын жүргізу

кеңес беру

Оқушы, ата-ана, мұғалім

Сұраныс

 бойынша

11.

«Сынып жетекшінің

 бала     тәрбиесінде  

ата-аналармен 

ынтымақтастығы»

баяндама оқу

Сынып жетекшілерге

ақпан

12.

«Балаға қатысты 

зорлық-зомбылықты

 алдын-алу»

баяндама оқу

Сынып жетекшілерге

қазан

13.

«Буллинг» және

 «кибербуллинг»

жиналыс

Сынып жетекшілерге

желтоқсан

Психологтың әлеуметтік-педагогпен 

бірлесіп атқаратын жұмыстар жоспары

1.

Жетім және 

ата-анасының

 қамқорлығынсыз қалған

 балалармен әлеуметтік

 мәртебеге ие 

оқушылардың 

бейімділігін бақылау,

1, 5 сынып оқушылардың

 әлеуметтік ортаға 

бейімділігін анықтау

диагностика жұмыстарын жүргізу

1 және 5 сынып

 оқушылары

Жүйелі түрде

2.

Оқушылардың әлеуметтік

 ортаға бейімділігі 

жөнінде ата-аналар 

жиналысына қатысу

жиналыс

Ата-аналар

Тоқсанына 1 рет

3.

Жетім және ата-анасының 

қамқорлығынсыз қалған

 балалармен жұмыс 

жүргізуге кеңестер беру,

 инклюзивті білім алатын ,

 оқушылардың оқу 

үрдісіндегі бағдарламаны 

игеруіне психологиялық 

көмек көрсету

көмек көрсету

Мектеп ұжымы

Жүйелі түрде

4.

Педагогикалық ұжымға 

әлеуметтік мәртебеге ие

 оқушылардың әлеуметтік

 ортаға бейімділігі жөнінде

 кеңестер беру

кеңестер беру

Мектеп ұжымы

Жүйелі түрде

5.

Әкімшіліктің, пән 

мұғалімдерінің, сынып 

жетекшілердің 

сұраныстарын қабылдау:

 оқушылардың 

психологиялық 

ауытқушылығы,  

шиеленістік оқиғалар,

 отбасының сәтсіздігіне

 байланысты әлеуметтік

 педагогикалық және

 психологиялық жұмыстар

 жүргізу, жекелей және 

топтың кеңестер беру

диагностика жұмыстарын

 жүргізу, кеңестер беру

Оқушылар

Әр айда 1 рет

6.

Қиын және құқық бұзуға

 бейім оқушылардың 

отбасымен     жұмыстар 

жүргізу

жаттығулар жүргізу

Оқушы, ата-ана

Жүйелі түрде

7.

Жетім және ата-анасының

 қамқорлығынсыз қалған

 балаларға 

психологиялық-

педагогикалық бақылау

 жасау, қамқоршылармен

 әңгімелер жүргізу

әңгімелер жүргізу

Оқушылар

Жүйелі түрде

8.

Үйде оқытылатын 

оқушылармен,     олардың

   ата-анасымен  

психологиялық-

педагогикалық жұмыстар

 жүргізу

әңгімелер жүргізу

Оқушылар

Жылына 2 рет

Педагог - психологтың мектеп медбикесімен 

бірлесіп атқаратын жұмыстар жоспары

1.

«Халыққа  профилактикалық

  егуді     жүргізу  бойынша 

 санитарлық-эпидемиологиялық 

 талаптар»     санитарлық

  қағидаларымен  таныстыру

әңгімелер жүргізу

Оқушы, 

мектеп ұжымы

қыркүйек

2.

«Вакцинацияның  

маңыздылығы»

әңгімелер жүргізу

Оқушы, 

мектеп ұжымы

қыркүйек

3.

«Вакцинация»  лекция

баяндама

Оқушы, 

мектеп ұжымы

қыркүйек

4.

Профилактикалық  

егуді   жүргізуге 

ерікті  ақпараттандырылған

келісім  немесе     бас  тарту

жағдайларын  бақылауға     алу

ақпарат жинақтау


Жыл  бойы

5.

Вакцинациядан  бас     тартқан

ата-аналармен  түсіндіру 

жұмыстарын  жүргізу

түсіндіру жұмыстары

Ата-ана

Жыл  бойы