Оқу әдістемелік жұмыс есебі » А.Қарсақбаев атындағы ОМ КММ
Алматы облысы білім басқармасының
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімінің
"А.Қарсақбаев атындағы орта мектебі "
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
03
февраль
2022

Оқу әдістемелік жұмыс есебі

                                           «Абдолла Қарсақбаев атындағы орта мектебі» КММ

                             2020-2021 оқу жылында әдістемелік жұмыс  жүйесінің жылдық есебі


1. Біліктілік санат бойынша педагогтар үлесі

Мектепте  2020-21оқу жылында  124 педагог маман жұмыс істейді, оның 115-жоғары, 9- арнайы орта білімді. Оның ішінде жоғары санатты-8, бірінші санатты- 37, педагог-шебер-0, зерттеуші- 7, сарапшы-37. Бұл мұғалімдер 60% құраса, екінші санатты-32, педагог- модератор- 29. Санаты жоқ мұғалімдер саны-47.  Жаңа біліктілік санатқа өткен мұғалімдер мектеп бойынша  60 пайызды құрайды. 

 Мұғалімдердің авторлық бағдарлама, әдістемелік құралдар шығарудағы жұмыстарын ұйымдастыру да төмен деңгейде. 2020-21 оқу жылында аудандық сараптамалық кеңестен облыстық сараптамалық кеңеске 2 авторлық жұмыс ұсынылды: Керимкулова Л.С. (1-сынып, «Ғажайып математика»), Турсынбаева Ш.О., Даулетбаева Л.С. (2- сынып, «Қоршаған орта»)  «Мәнерлеп жылдам оқу» тақырыбында 3,4- сыныпқа арналған авторлық бағдарлама дайындалу үстінде.(Куйкабаева С., Нартаева А) Біліктілік санатын көтеру бойынша сарапшы, зерттеуші, шебер санатына өтетін мұғалімдердің аудан, облыс, республика деңгейінде тәжірибе тарату жұмыстарының жүйелі жүргізілмейтіндігі осы көрсеткіштен анықталады. 

2020-21 оқу жылында  өткен әдістемелік іс-шараларда мұғалімдердің тәжірибе тарату деңгейі төмендегідей болды. 

Семинар(вебинар)

Әдістемелік бірлестік

Мектепішілік

Аудандық

Облыстық

Республикалық

Халықаралық

Қазақ тілі

4

7

1

0


Орыс тілі


7




Ағылшын

2

5

1

0


Зерде

3

3

-

-


Физика, информатика

2

6

2



математика

-

3

1



тарих

2

4


1


Дене шынықтыру

1

-

-

-


Өнер

1

1

-

-


бастауыш


9

4

3


МАД

-

-

-

-


Өзін өзі тану



2

3

1


Тәжірибелерін тарату бойынша МАД, дене шынықтыру пәнінен мұғалімдер жұмыстарын көрсете алмаған.

Байқаулар

Әдістемелік бірлестік

Мектепішілік

Аудандық

Облыстық

Республикалық

Хвалықаралық

Қазақ тілі

1

2

1

1 (1-орын)АБАЙ ЖӘНЕ ХХI     ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН», Әл-Фарабидің 1150 жылдығына арналған ғылымы конференциясы-1 мұғалім/ 1(ТЖБ



Орыс тілі

-

-

-

2


Ағылшын

1

2

-

2(БЖБ;ТЖБ)


Зерде

1


1

5 (БЖБ,3ТЖБ)  1


Физика, информатика

1


1

2  (БЖБ)сертификат1)


математика

1

-

-

1

1

тарих

1

1


6 (БЖБ;ТЖБ)


Дене шынықтыру




Халықаралық ғылыми-практикалық конференция 3 мұғалім


Өнер






бастауыш

5

6

5


2

МАД






Өзін өзі тану






Осы жұмыстардың барлығы мұғалімдердің біліктілік санаттарын жоғарылатуға негіз болып табылады.

2.Педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру бойынша біліктілік арттыру курстарынан өтуі

      Мектеп бойынша  10 мұғалім   пәндік  және 30 мұғалім функционалдық сауаттылық пиза курсынан,12 мұғалім «Біртұтас оқу-тәрбие үдерісінің әдіснамалық негіздері мен тәжірибесі» тақырыптары  бойынша біліктілік арттыру курсынан өтті. Сонымен қатар, «Тәжірибедегі рефлексия», «Мұғалім тәжірибесіне зерттеу» мектепішілік курстары ақпан айынан бастап ұйымдастырылды, дегенмен олар курстар келесі оқу жылынада қайта жалғастырылады.

Мұғалімдер аты-жөні

тақырыбы

пәні

1

Ботаева А.Ж

Математика мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін дамыту

математика

2

Исмайлова А.Е.

Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу

математика

3

Даулетбаева Л.А.

Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу

бастауыш

4

Байшева А.У.

Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу

тарих

5

Жуманова Г.А.

Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу

Ағылшын тілі


Барлығы-4



6

Керимкулова Л.С.

Бастауыш мектеп пәндерінің күрделі тақырыптардың меңгеру

бастауыш

7

Шошабаева Б.С.

Бастауыш мектеп пәндерінің күрделі тақырыптардың меңгеру

бастауыш

8

Беркинова А.С.

 Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін дамыту

Қазақ тілі


Барлығы-6



9

Джалғасбаев К.П.

1.«Қазақстан тарихы»  және «Құқық»  пәндері бойынша мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін арттыру.

2.Дүние  жүзі  тарихы бойынша  мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін арттыру

Дүниежүзі тарихы

10

Темирвек Акбота

Музыка пәні мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін арттыру

музыка

11

 Пиза курсына 32 мұғалім  тіркеліп,30 мұғалім сертификатқа ие болды.

Оқу сауаттылығы

Математикалық сауаттылық

Жаратылыстану ғылыми сауаттылық 


12

12сертификат алды

 мұғалім біліктілік арттыру курсынан өтті


А. Байтұрсынұлы академиясы ұйымдастырған «Біртұтас оқу-тәрбие үдерісінің әдіснамалық негіздері мен тәжірибесі» тақырыбы бойынша

(Суттыбаева Г.К.,Беркинова А.С.,Жахаева А.Т,Тургенбаева Д.М.,Ботаева А.Ж.,Кунес Зирагүл,Абдулина З.Т.,Жандосова К.У.,Козбагарова Б.М.

Жоламанова А.Н.,Шошабаева Б.С.,Авдрасоль Анаргуль)


13

Шермат Фариза

Өзін өзі тану пәнін оқытудың ғылыми әдістемелік негіздері

Балалардың өзін өзі тану пәнін оқытуды ғылыми әдістемелік  негіздері


14

Козагарова Г.М.

Жакипбаева Ж.Б.

«Қашықтықтан оқыту жағдайында сандық карталар мен электронды білім беру ресурстарын пайдалану негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылықтыарын дамыту әдістері»


Ағылшын, орыс тілі пәндері бойынша мұғалімдердің курсқа қамтылу деңгейі төмен болды.

Мұғалімдердің пәндік құзыреттілігін арттыруда пән олимпиадаларына жыл сайын мұғалімдер қатыстырылады. 

Олимпиада

Әдістемелік бірлестік

Аудандық

Облыстық

Республикалық

Халықаралық

Қазақ тілі

5

2

6


Орыс тілі

-

-

3

1

Ағылшын

-

-

1


Зерде

2

1

3


Физика, информатика

2

-


3


математика

-

-

6


тарих

1


4


Дене шынықтыру

1

-

-


Өнер

-

-

-


бастауыш


9

14


МАД

-

-

-


Өзін- өзі тану

-

-

1


Аудандық олимпиадаға орыс тілі, ағылшын тілі, математика пәндерінен бірде бір мұғалім қатыспаған.

3. Табысты тәжірибені тарату мәселелерінде нәтижелілігі төмен мектептерге мықты мектептердің «қамқорлығы» мақсатында  2020-21 оқу жылында мектеп   2 мектепке (Шилібастау, Актерек) тірек мектебі ретінде бекітілді. Жыл бойы магниттік мектептерге  14   вебинар өткізіліп, әртүрлі тақырыптардағы іс-шаралармен  30-дан астам педагог қамтылды. Бұл шаралар өз кезегінде мектеп мұғалімдерінің тәжірибесін жетілдіруге ықпал етсе, екінші кезекте магниттік мектеп мұғалімдермен бірлескен жұмыс жүргізуге қолайлы орта туғызды.

4. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытудағы жұмыстар

       Қараша айында «Оқу сауаттылығын дамытудағы  педагогикалық тәжірибе»   қашықтықтан   мектепішшілік педагогикалық оқу  ұйымдастырылды. 

тақырыбы

ПәнІ

жауапты

1

Ағылшын сабағында оқушылардың оқу сауаттылығын дамыту-заман талабы

Ағылшын тілі

Жоламанова А.Н.

Какімғали Ұ.Ө.


2

Қазақ тілі сабағында оқушылардың     оқу сауаттылығын дамыту жолдары

Қазақ тілі

Беркинова  А.С.

3

Оқу сауаттылығын дамытудағы педагогикалық тәжірибе

Ағылшын тілі

Жумабаева Б.М.

4

 Тіл сабақтарында  оқу сауаттылығын дамытуда тапсырмалардың тиімділігі

Қазақ тілі

Әбдуали А.А.

ҚО ұйымдастырылған  педагогикалық оқудың нәтижесі бойынша  ауданға А.Беркинова жіберілді. «Оқуға құштар мектеп» жобасы   аясында мектеп кітапханашыларымен бірлесіп, жоспар жасалды. Мектеп кітапханашылар  оқулықтар тізімін ұсынды. Оқушылар 10  минуттық  үзілісте кітап оқиды. Короновирус пандемиясы кезінде осы шараны штаттық режимде оқитын 2-4 сыныптар іс- шараны жалғастыруда. Мектеп кітапханашылары «Оқуға құштар мектеп»   жоспар аясында, «Кітап – асыл қазына», «Кітап -  ақылшы досың» , « Жақсы сөз – жанға қуат» сынып жетекшілермен бірлесіп, қашықтықтан   тәрбие сағаттары және «Әлем таныған Абай»  аяясында конференциялар, оқушыларды ғана емес, сонымен қатар ата-аналарды да оқуға шақыру мақсатында, «Отбасымызбен кітап оқуға құштармыз» тақырыбында онлайн пікірталас өткізілді. Кітапханада «Book Crossing» жобасының тұсауы кесілді.      

Математикалық сауаттылық бойыша арнайы жобалар жасалмады. Сол сияқты жаратылыстану сауаттылығы бойынша да айтарлықтай жұмыстар жүргізілмеді. Әдістемелік бірлестіктерде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту шаралары қамтылғанмен, іске аспады. 

            Сонымен қатар, мектеп оқушыларын PISA халықаралық зерттеулеріне дайындау мақсатында Bilimcenter.kz ұйымдастырған  арнайы курсқа мектептен  32 мұғалім тіркеліп, 30 мұғалім (математикалық сауаттылық -13, жаратылыстану ғылыми сауаттылқ- 9, оқу сауаттылық-8)  сертификатталды. .... оқушы алдын ала тестілеуге қатысып,   оқушыларға арналған курсынан өтті. 

5. Оқушылардың пәндік байқау, олимпиадасы.

Іс - шара

аудандық

облыстық

республикалық


1

«Дарын» ғылыми жобалар конкурсы 

 5

 1-орын (4)

1.Тұрсымбек Сымбат

2.Қойкелді  Нұртілеу

3.Төлен Қаламқас

4.Шарапатдин Бәрижай

2 орын (1)

5.Оразбаева Жансая


                    1

биология  секциясы бойынша 

      3 орын

10 сынып оқушысы Төлен Қаламқас     




-

(жетекшілері Г.Козбагарова,Н.Абакова, А.Қайынбаева, З.Абдулина, М.Ербол)

2

«Зерде» ғылыми жоба байқауы

7

1-орын

Арслан Аружан

Оразқан Елдар

Қанатбек Акбота

Болат Айша

Шарапатдин Дүйсенәлі

Шүкірбай Айнұр

Бектұрсынұлы Шапағат

      1

Қазақстан тарихы   секциясы бойынша 

  2- орын

Оразхан Елдар



(жетекшілері Р.Нурмухамбетова, К.Джалғасбаев, Р.Лебаева, І.Аукенова, А.Турысова, Г.Нусипбекова)

3

 Аудандық пән олимпиадасы



9 оқушы 

Орыс тілі

1.Өтеген Айым   1-орын

2.Амантай Елдана -2 орын

           тарих

3.Таубалды Алфина-1 орын

4.Әбдіқасым Әмина- 2 орын

             физика

5.Жұмақан Нұрлан-1 орын

       Информатика

6.Масақ Гүлім-2 орын

7.Шахмухамбетов Ханкелді-3 орын

             Химия

8.Төлен Балғын- 3орын

          Математика

9.Марат Дилназ-2 орын


1

Таубалды Алфина

3-орын


(жетекшілері Г.Суттыбаева, А.Байшева,А.Жахаева, Г.Айдаралиева,А.Алишов,Д.Қарғабай, А.Ботаева)

4

Жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндер бойынша Республикалық жасөспірімдер арасындағы олимпиадасының аудандық кезеңі (8 оқушы тіркелді, өткені-2).

     2

 Биология пәні бойынша

Бекболатқызы Айдана

 Оразхан Елдар

        1 орын

      2


Оразхан Елдар

 3 орын

Бекболатқызы Айдана

   2орын


(жетекшілері Б.Козбагарова,У.Жумалиева)

5

 КИО Республикалық қашықтық олимпиадасы

 ( қазақ тілі, математика, бастауыш сынып)

5

Қазақ тілі

1.Сағидулла Айдана-2орын

Дүниетану

 3 сынып

2.Фархад Аружан-1орын

математика

3.Н.Қуанышбаев  4.Р.Султанбай 5.М.Амангелді     

2-орын



5

Қазақ тілі

1.Сағидулла Айдана-2орын

Дүниетану

 3 сынып

2.Фархад Аружан-1орын

математика

3.Н.Қуанышбаев  4.Р.Султанбай 5.М.Амангелді     

2-орын



5

Қазақ тілі

1.Сағидулла Айдана-2орын

Дүниетану

 3 сынып

2.Фархад Аружан-1орын

математика

3.Н.Қуанышбаев  4.Р.Султанбай 5.М.Амангелді     

2-орын


(жетекшісі А.Беркинова, С.Куйкабаева, А.Исмайлова)

6

 «Дарын» Республикалық ғылыми-практикалық орталығы «Ақ бота»     инттеллектуалдық  марофонына

3-4 бастауыш сыныптарбойынша

 30 оқушы

5-9 сыныптар бойынша қазақ тілінен 9 оқушы  жүлделі орынға ие болды.



  39 оқушы жүлделі 1,2,3 орынға ие болды. 

3-4 бастауыш сынып жетекшілер және А.Беркинова

7

Республикалық орыс тілі пәні бойынша «Русский медвежонок-языкознание для всех»



  10

1.Сейтқали Ботакөз-2рын

2.Бийжанов Батырхан-1орын

3.Қанай Қарақат-1орын

4.Сулейменова Аяна-2орын

5.Жумабекова Сара-2орын

6.Чукей Нұрасыл-2 орын

7. Толешбаева Жанель-1орын

8. Амантай Динар-1орын

9.Мергенбай Аяулым-1 орын

10. Жанатай Айзере-1орын

(жетекшілері Г. Суттыбаева, А.Абдимолдаева, Г. Ерманова, К.Тилеубердиева, А.Талжанова)

8

5-9 сынып оқушылары арасында «Тарих ата» республикалық қашықтық олимпиадасы




2

1.Амантаева Құралай- 2-орын

2.Әбдіқадыр Ақниет

3-орын

(жетекшілері А.Байшева, К.Джалғасбаев)

Республикалық кенгуру математикалық байқауы



5

1.Жорахан Балым

1-орын

2.Амантаева Құралай

3. Асубай Акмөр 

1-орын

4.Нұрбек Баяшат

5.Қанатұлы Ердидар


А.Ботаева, З.Кунес, Д.Ахметқазы







   Орыс тілі пәндері  бойынша

 «Read-H» фестивалі  

     3

1.Төлен Балғын       3орын

2. Амантаева Құралай, 3.Сейтқали Ботакөз,

Жанатай Айзере-2-орын



Орыс тілі бірлестік   жетекшісі А.Абдимолдаева

11

Халықаралық «Пони» Әлемді ашады байқауына 3-4 сыныптар бойынша

 34 оқушы  және мектеп алды даярлық тобынан 6 оқушы қатысып, 1,2 3, орындарға ие болды.




3-4 бастауыш сынып жетекшілер және А.Беркинова

12

Bilim -orkenieti» ұлттық инновациялық     ғылыми зерттеу орталығы ұйымдастырған ҚР тәуелсіздігінің 30 жылдық мерейтойына орай өткізілген «Тәуелсіздік- Алтын тұғырымыз» атты «Тарих-өлкетану-этномәдениет» секциялары бойынша ғылыми жобалар республикалық байқауы



3 сынып оқушысы Канатбек 

Дарындылығы мен көшбасшылық қабілеті үшін «Қазақстан Республикасының оқу озаты-Жас дарын» төсбелгісі

3 сынып оқушысы Канатбек Акбота

Дарындылығы мен көшбасшылық қабілеті үшін «Қазақстан Республикасының оқу озаты-Жас дарын» төсбелгісі


3а сынып жетекшісі Р.Лебаева

13

Жалпы білім беретін мектеп оқушылары арасында өткен облыстық Мағжан оқулары онлайн байқауында «Өлең менің Шолпаным, Айым, Күнім» номинациясы бойынша 

1

Даутбек Нұралы- 2орын


1

Халдибекова Жасмин

 2-орын



Жетекшілері Н.Абакова, Г.Смагулова

14

«Есенқұл Жақыпбеков оқулары»

1

Даутбек Нұралы-

 2орын



Жетекшісі  Н.Абакова

15

«Жыр алыбы-Жамбыл» мәнерлеп оқу байқауы

1

Аймаханова Назира

 3орын



Жетекшісі Н.Абакова

16

 Абай және Мұқағали оқулары

Көркем сөз оқу



2

2

2

Дүзелбаев Жомарт-бас жүлде

Анарбай Акерке-2орын

Жетекшісі Н.Абакова

17

 Жалпы білім беретін мектеп оқушылары арасында  Абай Құнанбайұлының 175 жылдық мерейтойына байланысты     облыстық онлайн Абай оқулары «Өлең сөздің патшасы, сөз сарасы»және «Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда...» номинациясы



      2

Қойкелдді Нұртілеу-2,3орын


Жетекшісі Н.Абакова







Жалпы мектептен байқау, ғылыми жоба, пәндік олимпиадаларға  100 оқушының жетістігі жоғары деңгейде болды.  Қазақ тілі, математика, физика, тарих, орыс тілі,   биология, химия, георафия,   информатика,  бастауыш сыныптар бойынша оқушылар байқау, ғылыми жоба, пәндік олимпиағаларға қамтылды, тек ағылшын тілінен оқушылар мүлдем қамтылмады. Бастауыш сыныптар бойынша «Зерде» ғылыми жоба жарысында оқушылардың дайындық деңгейі төмен болды.

 


      Виртуалды кабинет арқылы ҚМЖ ның жоспарлануы зерделенді. Зерделеу барысында анықталғаны: 10 % мұғалім сабақтың басындағы кезеңге тек амандасу, тақырыппен танысу,мақсатты жариялау ғана жоспарланады. Үй тапсырмасын сұрау, оған кері байланыс жүргізу, т.б. жоспарламайды. 20% мұғалімде - дескриптор нақты жазылмайды немесе оған берілген балл топтап жазылады, мысалы 4 балл, 5 балл деп.   8 % мұғалім- сабақ мақсатын саралағанда оқу мақсаты барлық оқушыға жоспарлану керек, оны тек көпшілік оқушыға ғана жоспарлайды. 30 % мұғалім-ресурстарды  жоспарламайды. 15% мұғалімде-  сабақ жоспары ескі форматта жазылды. 50% мұғалім-  бағалау бағанында  балдық жүйемен бағалау деп жаза салады. Бағалаудың түрі қандай, (жеке, жұптық, топтық), әдіс- тәсілі қандай ,соның бәрін жоспарлау керек. 5% мұғалімде- тапсырма мен бағалау критерийі сәйкес емес.  7 %- Оқу мақсаты мен сабақ мақсатында алшақтық бар.  3% -Берілген тапсырма оқу мақсатын толық қамтымайды. 60% мұғалім-уакытында ҚМЖ жүктемеді.  6%-  ҚМЖ бірдей жазылады, тіптен орфографиялық қателеріне дейін бірдей.

          5- 11- сыныптарда  БЖБ, ТЖБ тапсырмаларының құрастырылуы зерделенді. Зерделеу барысында 100% мұғалімде жиынтық БЖБ балының сәйкестігі, БЖБ тапсырмалардың санының 2-4- сыныптарда 3-4 оқу тапсырмасына, 5-11- сыныптарда 5-6 оқу тапсырмасынан аспағаны,  БЖБ  тапсырмаларының оқу мақсатына сәйкестігі, тапсырманың ойлау дағдысының деңгейіне, бағалау критерийіне сәйкестігі байқалды. Дескрипторы құрастырылған, бірақ 35% мұғалімде дескриптор мен балда алшақтық байқалды, оқушы әрекеті бірнешеу, ал балл біреу, немесе керісінше  2,3 балл беріледі, ал әрекет біреу. 10%- ТЖБ-да тапсырма сипаттамасында көп таңдаулы деп тұр түрі, ал жұмыста бір таңдаулыға құрастырылған. БЖБ талдауын жалпы 40% мұғалім уақытында жасамады. Жиынтық бағалауды тексеруде , талдауда қате тексеретін мұғалімдер-3%.


Ұсыныстар

1.Жаңа біліктілік санатқа өту бойынша жүйелі жұмыстар жүргізу:

А) мұғалімдердің авторлық бағдарлама, әдістемелік құрал шығару жұмыстарын жоспарлау, шығармашылық зерттеу жұмыстарын сараптамалық кеңес ережесіне сай жүргізу,  әдістемелік кеңесте бекіту;

Ә) мұғалімдердің аудан, облыс көлемінде тәжірибе тарату жұмыстарына ықпал ету, мектепте тәжірибесі таратылған мұғалімдерді ауданға ұсыну;

Б) Аудан көлемінде, қашықтықтан өткізіліп жатқан кәсіби байқауларға, олимпиадаларға мұғалімдердің қатысуын ұйымдастыру, байқауларға мұғалімдерді жүйелі дайындау;     

В) Пәндік олимпиада, ғылыми жобалар жұмысына оқушыларды дайындау жұмыстарына жүйелі басшылық жасау, мектепшілік оқушылар арасындағы байқаулардың сапалы өткізілуін қамтамасыз ету, оқушылардың ғылыми қоғамының жұмысын жандандыру;

2. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған әдістемелік іс-шараларды жүйелі жүргізу, мектепішілік жобалар ұйымдастыру, мұғалімдердің осы бағыттағы тәжірибесін жинақтап, тарату;

3. Білім сапасын арттыруда магниттік мектеппен жұмысты жалғастыру,  келесі оқу жылында алдын ала проблемаларды анықтау негізінде тиімді жоспар құру, тәрбие шараларын бірлесе өткізу, іс-шараларды әдістемелік бірлестіктер шеңберінде ұйымдастыру;

4. Мұғалімдердің пәндік құзыреттілікті жетілдіру курстарынан толық өтуін қамтамасыз ету, курстан өтудің жылдық жоспарын жасау арқылы басшылық жасау.

5. ҚМЖ барлық талаптарды сақтай отырып, сауатты, уақытында жазып, ҚО жағдайында виртуалды кабинетке жүктеу, дәстүрлі оқуда қағаз немесе электронды түрде көрсету ;

6. Жиынтық бағалауды тексеруде, талдауда қате жіберген Қ. Айнашова, Л. Сейлбекова, М. Сейтказинаны келесі оқу жылының бірінші тоқсанында МІБ алу.

7. Бірлестікте жиынтық бағалаудың тапсырмаларынан пәндер бойынша тоқсан сайын жинақ жасау, жыл соңында әдістемелік құрал басып шағару.

8. Пән бірлестік бойынша әр түрлі тақырыпта жоба жұмысын жасау; 


Дайындаған Жандосова Қ.У.






Міндеттері:

  1. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған әдістемелік іс-шараларды жүйелі жүргізу, мектепішілік жобалар ұйымдастыру, мұғалімдердің осы бағыттағы тәжірибесін жинақтап, тарату;
  2. Мұғалімдердің авторлық бағдарлама, әдістемелік құрал шығару жұмыстарын жоспарлау, шығармашылық зерттеу жұмыстарын сараптамалық кеңес ережесіне сай жүргізу,  әдістемелік кеңесте бекіту;
  3. Мұғалімдердің аудан, облыс көлемінде тәжірибе тарату жұмыстарына ықпал ету, мектепте тәжірибесі таратылған мұғалімдерді ауданға ұсыну;
  4. Аудан көлемінде, қашықтықтан өткізіліп жатқан кәсіби байқауларға, олимпиадаларға мұғалімдердің қатысуын ұйымдастыру, байқауларға мұғалімдерді жүйелі дайындау;     
  5. Пәндік олимпиада, ғылыми жобалар жұмысына оқушыларды дайындау жұмыстарына жүйелі басшылық жасау, мектепшілік оқушылар арасындағы байқаулардың сапалы өткізілуін қамтамасыз ету, оқушылардың ғылыми қоғамының жұмысын жандандыру;
  6. Білім сапасын арттыруда магниттік мектеппен жұмысты жалғастыру,  келесі оқу жылында алдын ала проблемаларды анықтау негізінде тиімді жоспар құру, тәрбие шараларын бірлесе өткізу, іс-шараларды әдістемелік бірлестіктер шеңберінде ұйымдастыру;
  7. Бастуыш пен орта буын, 1-сынып пен МАД арасындағы сабақтастық жұмыстарын жыл бойына жоспарлау, жүйелі жүргізу;
  8. Мұғалімдердің пәндік құзыреттілікті жетілдіру курстарынан толық өтуін қамтамасыз ету;


  9. Педагогикалық кеңес пен директор жанындағы отырыстың шешімдері мен ұсыныстарды орындауда мәселелерді   жан-жақты талқылауға ерекше мән беру. 

10. Мемлекеттік жалпыға бірдей білім беру стандартын орындау мақсатында  үлгілік оқу бағдарламалары мен әдістемелік нұсқау хат негізінде тақырыптық-күнтізбелік және күнделікті сабақ жоспарларының орындалуын қатаң бақылауға алу. 

11. PISА,TIMSS және PIRLS зерттеулерінің тапсырмалары негізінде оқушылырдың математикалақ, ғылыми- жаратылыстану және оқу сауаттылықтарын дамыту бойынша әзірленген әдістемелік құралдарды, тапсырмаларды сабақта пайдалануды  іске асыру.

12. Оқу жылының қорытындысы бойынша білім сапасы төмен орыс тілі, алгебра, геометрия, физика, химия пәндерінің оқытылуын, білім сапасы 50%-ға жетпейтін сыныптарды мектепшілік бақылауға алу.

13.   Оқытуда IT  және STEAM  технологияларын қолдануда мұғалімнің құзіреттілігін жетілдіру жұмыстарын жүргізу.

14. Жаратылыстану-математикалық цикл пәндерін үш тілде оқытуда шығармашылық топтың жұмысын жетілдіру. 

15. Мектептің білім сапасын 68%-ға көтеру мақсатында үлгерімі төмен оқушылырмен жұмысты жандандыру, сонымен қатар барлық сыныптарда сабақта,сабақтан тыс шараларда үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыстарға ерекше мән беру. 

16. Бірлестікте жиынтық бағалаудың тапсырмаларынан пәндер бойынша тоқсан сайын жинақ жасау, жыл соңында әдістемелік құрал басып шағару.

17.  Пән бірлестік бойынша әр түрлі тақырыпта жоба жұмысын жоспарлау;






       2020-2021 оқу жылында әдістемелік жұмыс  жүйесінің жылдық есебінің SWOT-  талдауы

                                          «Абдолла Қарсақбаев атындағы  орта мектебі» КММ

Күшті 


Әлсіз 

  • 2020-2021 оқу жылының қорытындысы бойынша білім сапасы 65% болуы;
  •  №548 бұйрықтың орындалуы және «Жазғы мектеп» жұмысының тиімді жүргізілуінің нәтижесінде, оқушылардың білім сапасының артуы; 
  •  2020-2021 оқу жылындағы қорытынды аттестаттау талапқа сай өткізілуі, «Алтын белгі» иегерлерінің өз білімін дәлелдеуі;
  • Аудан көлемінде Kundelik kz порталы және Bilim land платформасы арқылы жақсы нәтиже көрсету;  


  • Аудандық пән олимпиадасынан 9 оқушының жүлделі орынмен марапатталуы, облыстан 1 оқушының 3- орынмен марапатталуы.
  • Аудандық «Зерде» ғылыми жоба байқауынан  7 оқушының     жүлделі орын алуы, облыстан 1 оқушы2- орынмен марапатталуы.
  • Аудандық «Дарын» ғылыми жоба жарысынан 5 оқушының жүлделі орын алуы, облыстан бір оқушының 3-орын алуы.
  • КИО Респуб. Қашықтық олимпиададан 5 оқушының жүлделі орын алуы.
  • Кенгуру респ матем. Бағыты5 оқушының марапатталуы.
  • Орыс тілі пәнінен «Read-H»фестивалінің аудандық кезеңінен 3 оқушының марапатталуы.
  • Халықаралық «Пони» Әлемді ашады байқауына 3-4 сыныптар бойынша34 оқушы  және мектеп алды даярлық тобынан 6 оқушы қатысып, 1,2 3, орындарға ие болуы.
  • Bilim -orkenieti» ұлттық инновациялық  ғылыми зерттеу орталығы ұйымдастырған ҚР тәуелсіздігінің 30 жылдық мерейтойына орай өткізілген «Тәуелсіздік- Алтын тұғырымыз» атты «Тарих-өлкетану-этномәдениет» секциялары бойынша ғылыми жобалар республикалық 3 сынып оқушысы Канатбек Акбота Дарындылығы мен көшбасшылық қабілеті үшін «Қазақстан Республикасының оқу озаты-Жас дарын» төсбелгісімен марапатталуы.
  • Жалпы білім беретін мектеп оқушылары арасында өткен облыстық Мағжан оқулары онлайн байқауында «Өлең менің Шолпаным, Айым, Күнім» номинациясы бойынша 1 оқушы аудандық кезеңінде, бір оқушы республикалық кезеңінде марапатталды.
  • Жалпы білім беретін мектеп оқушылары арасында  Абай Құнанбайұлының 175 жылдық мерейтойына байланысты  облыстық онлайн Абай оқулары «Өлең сөздің патшасы, сөз сарасы»және «Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда...» номинациясымен республикада 1 оқушы 3-орынмен марапатталды.
  • Мұғалімдердің пән олимпиадаларынан  аудандық кезеңнен 11, облыстан 12, республикадан 40,халықаралықтан 1 мұғалімнің марапатталуы.
  • Әдістемелік іс-шараларда мұғалімдердің тәжірибе таратуы бойынша мектепте 15, ауданда 45, облыста. 11, республикада-7 мұғалім.
  • Байқауларда марапатталуы – мектепішілік-11, ауданда-11, облыста-8,республикада-22, халықаралық-3 мұғалім.
  • Әдістемелік семинардың жүйелі жүргізілуі;
  • Әдістемелік пән бірлестік жұмыстарының     ұйымдастыруы.

  • Орыс тілі, алгебра, геометрия, физика, химия пәндерінен білім сапасы төмен көрсеткіш көрсетуі;
  • Пән мұғалімдердің үлгерімі төмен оқушылармен жүйелі түрде жұмыс жүргізу деңгейінің әлсіз жүргізілуі;
  • Мектепте сабақтастықты өз дәрежесінде толық жүргізілмеуі; 
  • Бастауыш сыныптар бойынша «Зерде» ғылыми жоба жарысында оқушылардың дайындық деңгейінің төмен болуы.
  • Зерттеу сабақтары ұйымдастырылғанмен, карантин шараларына байланысты өткізілуі мен талдауында кедергілердің кездесуі.



  • Республикалық жаратылыстану- математикалық бағыттағы пәндер бойыншажасөспірімдер арасындағы олимпиаданың аудандық кезеңіне8 оқушы тіркеліп, 2 оқушының ғана өткені.
  • Аудандық пән олимпиадасынан орын алмаған мұғалімдердің болуы;
  • ҚМЖ жоспарлауда немқұрайды қарауы;
  • Шебер, зерттеуші мұғалімдердің санының аз болуы.
  • Тәжірибелерін тарату бойынша МАД, дене шынықтыру пәнінен мұғалімдер жұмыстарын көрсете алмағаны.
  • Кәсіптік байқауларға МАД, өзін-өзі тану,өнер пб мұғалімдерінің қатыспауы;
  • Мұғалімдердің оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жоба жұмыстарын сабақтарына тиімді қолданбауы;
  • Қашықтықтан өткізілген пән апталығындағы сыныптан тыс жұмыстарға оқушылардың толық қатыспауы;

Мүмкіндіктері

  • Мектептің білім сапасын 65%- 68%-ға көтеру;
  • Үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты жандандыру мақсатында пән мұғалімдердің жаңа инновацияық әдіс-тәсілдерді сабақтарына енгізу арқылы оқушылардың білімге деген қызығушылығын, талпынысын арттырып, өз бетімен ізденуге, шығармашылық еңбек етуге мүмкіндігін тудырту;
  • Оқытуда IT     және STEAM  технологияларын қолдануда мұғалімнің құзіреттілігін жетілдіру жұмыстарын жандандыру;
  • Жаратылыстану-математикалық цикл пәндерін үш тілде оқытуда шығармашылық топтың жұмысын жетілдіру; 
  • Аудандық білім бөлімі тарапынан ұйымдастырылған іс- шаралардан өзара тәжірибе алмасуға мол мүмкіндік болды.
  • Мектепішілік ұйымдастырылған іс- шаралардан өзара тәжірибе алмасуға мол мүмкіндік болды.
  • Барлық нормативтік құжаттардың қолжетімді болуы.
  • Бастауыш сынып мұғалімдерінің іс- тәжірибесімен бөлісуге түгел қамтылмауы;
  • Қолдау қажет ететін оқушыларға ынтасын көтеруге байланысты жарыстар, интеллектуалды ойындардың ұйымдастырылмауы
  • Бастауыш сыныптар бойынша дарынды оқушыны анықтауда барлық сыныптардың толық қамтылмауы;


Қауіп

  •    Оқушылармен мүлде жұмыс жүргізбеген ағылшын тілі  пәнінің нәтижесіз жұмысы; 
  • Қазак тілі, биология, география, құқық пәндерінен пәндік олимпиадада оқушылардың орын алмауы;
  • Авторлық бағдарлама бойынша жұмыстың  жүрмеуі. 
  • Аудандық олимпиадаға орыс тілі, ағылшын тілі, математика пәндерінен бірде бір мұғалім қатыспады.
  • Әдістемелік бірлестіктерде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту шаралары қамтылғанмен, іске аспады.
  • Білім сапасы 50%-ға жетпейтін сыныптардың бар болуы;
  • Орыс тілі, алгебра, геометрия, физика, химия пәндерінен білім сапасы 3 жыл бойы төмен көрсеткіш көрсетуі;
  • Бастауыш сыныптарда жиынтық бағалауда оқушы жұмысының мұғалім тарапынан қате тексеруі; (Қ.Айнашова, Л. Сейілбекова, М. Сейтказина)
  • ЖБ талдауының талапқа сай жүргізілмеуі;
  • Жоба жұмысының нәтижелі жүргізілмеуі;












Похожие публикации:

14 февраль 2022 Штаттық кесте