03
февраль
2022
Лауазымдық міндеттері
Лауазымдық міндеттері
Айдабосынова Гульнур Серикбаевна – әлеуметтік педагог
Жұмыс уақыты 08.00-18.00. Үзіліс 12.00-14.00
- 1.Оқушылардың жеке психо-медициналық және педагогикалық ерекшеліктерін зерттейді.
- 2.Баланы әлеуметтік ортаға бейімдеу, жеке тұлға ретінде дамыту.
- 3.Оқушының микроорталығын, өмір сүру жағдайларын зерттейді.
- 4.Оқушының қажеттігі мен қызығушылығын байқайды, баланың жеке және әлеуметтік қиыншылығын анықтау және өз құзырлығы бойынша шешу.
- 5.Оқушының қиындығы мен проблемаларына, тәртібіндегі ауытқулары кезеңінде тез арада әлеуметтік көмек және қолдау көрсетеді, құқық бұзушылығы бойынша алдын алу жұмыстарын жүргізеді.
- 6.Әлеуметтік-педагогикалық диагностика, әдістемесін анықтайды.
- 7.Патронот бойынша тұрғын үй, зейнет ақы беру, жетім балалар мен ата-ана қамқорлығынсыз қалған баланың мүліктік және мүліктік емес құқы бойынша жұмыс жүргізеді.
- 8.Сабақтан тыс уақытта оқушының физикалық және дарындылық талантын дамытуға жағдайлар жасайды.
- 9.Баланың мемлекетпен, қоғаммен, ұжыммен және әлеуметтік қызметкермен байланысын ұйымдастыру.
- 10.Мұғалімдермен, ата-аналар мен немесе оларды ауыстыратын адамдармен бірлесіп, тығыз қарым-қатынаста жұмыс жасайды.
- 11.Білім беру ұйымдарының білім бағдарламаларын құрастыруға, бекітуге, оны жүзеге асыруға қатысады және өзінің құзіреттілігі бойынша олардың орындалуына жауап береді.
- 12.Қажетті құжаттар мен жұмыс (жылдық жоспар, әртүрлі категориядағы балалар мен отбасы туралы мәліметтер банкін құру, ата-ана кеңес беру және үйіне баруын тіркеу туралы журнал арнау)
- 13.Мектептің әлеуметтік паспортын жасақтау;
- 14.Ата-аналар, мұғалімдер және оқушылар үшін кеңес беру және лектория ұйымдастыру
- 15.Әлеуметтік-педагогикалық тәрбие мен әлеуметтік-педагогикалық қорғау міндетін шешуші мекемелермен өзара байланыс жасау (денсаулық сақтау СПИД орталықтары, мәдениет, спорт, әлеуметтік қорғау, ішкі істер және т.б. мекемелері мен мамандары және т.б.)
- 16.Әлеуметтік қорғалмаған оқушылар категориясын анықтау (қамқорлықтағы балалар, мүгедек балалар, жетім балалар, көп балалы және аз қамтамасыз етілген отбасылардың балалары, девиянтық мінез-құлықты оқушылар)
- 17.Бірінші сынып оқушыларының бейімделу деңгейін анықтау мақсатында әлеуметтік психологиялық зерттеу.
- 18.Бесінші сынып оқушыларының бейімделу деңгейін анықтау
- 19.Мүгедек балалардың денсаулығына мониторинг жүргізу
- 20.Балалардың әлеуметтену деңгейін анықтау (сыртқы ортаға кірісе алуы, жоғары сынып оқушыларының құүндылық бағдары мен өмірлік маңызы бар жоспарларын мектептің іске асыру дәрежесі)
- 21.Мектептегі әлеуметтік-психологиялық ахуалын бағалау (педагогтардың тұлғааралық және кәсіптік деңгейдегі қарым-қатынасы, мұғалімдер мен оқушылар арасындағы қарым-қатынас, оқушылар мен оқушылар, мектеп пен отбасы арасындағы қарым-қатынас, біртұтас ұжымның қалыптасу деңгейі (ұйымщылдығы, бір-біріне көмекке келуге дайындығы));
- 22.Мектептің әлеуметтік-мәдени жағдайын бағалау (оқушыны жалпы мәдени дүниетанымын дамыту және оқытушының бос уақытын ұйымдастыру бойынша мектеп қызметін бағалау).
- 23.Оқушыларды ыстық тамақпен қамтамасыз етуіне бақылау жасайды.
- 24.Сәтсіз отбасылармен жұмыстар ұйымдастырады.
- 25.Жалпыға бірдей білім қоры қаржысын мақсатты жұмсау қамтамасыздығын орындау.
- 26.Ыстық тамақ бойынша ұйымдастырылатын шараларға жауап беру
- 27.Жетім , жартылай жетім, әл-аухаты төмен, көпбалалы жанұя балаларына қамқорлық көрсету шараларын ұйымдастыру
- 28. «Мектепке жол», «Қайырымдылық» акцияларын ұйымдастырып өткізу