Лауазымдық орынға конкурс жариялайды » А.Қарсақбаев атындағы ОМ КММ
Алматы облысы білім басқармасының
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімінің
"А.Қарсақбаев атындағы орта мектебі "
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Лауазымдық орынға конкурс жариялайды
04
январь
2024

Лауазымдық орынға конкурс жариялайды

«Алматы облысы білім басқармасының Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік  мекемесінің «Абдолла Қарсақбаев атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Жаңақұрылыс ауылы, Ынтымақ көшесі     № 22, электрондық пошта  - akarsakbaeva@mail.ru, байланыс  телефон нөмірі - 8 (72770) 2-40-06


Бос лауазымның атауы  логопедмаманы «1- бірлікте»

Еңбекке ақы төлеу мөлшері   – 120 000 теңгеден -150 000теңгеге дейін

Жұмыс түрі – тұрақты

Оқыту тілі - қазақша

Лауазымдық міндеттері: 

       Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен түзету жұмыстарын жүзеге асырады.

 Білім беру ұйымдарында инклюзия қағидаларын дамытады.

 Білім алушылардың психикалық, физикалық және физиологиялық бұзылуларына диагностика жасайды, олардың құрылымы мен айқындылық дәрежесін анықтайды.

 Мұғалімдермен және басқа да мамандармен өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді, бұзылған функцияларды түзету және қалпына келтіру және мүмкіндіктері шектеулі білім алушыларды әлеуметтендіру бойынша топтық және жеке қызметті жүзеге асырады.

 Балаларға көмек көрсетудің арнайы әдістері мен тәсілдерін қолдану бойынша педагогтарға, білім алушылардың ата-аналарына немесе оларды алмастыратын адамдарға кеңес береді.

 Тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру стандартының талаптарына сәйкес оқытудың әртүрлі нысандарын, тәсілдерін, әдістері мен құралдарын пайдаланады.

 Арнайы білім беру бағдарламаларын іске асырады. "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын іске асырады.

 Өзінің кәсіби құзыреттілігін арттырады.

 Әдістемелік кеңестердің, әдістемелік бірлестіктердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады. Қажетті құжаттаманы жүргізеді.

 Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен толерантты қарым-қатынасты қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізеді.

 Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын сақтайды.

 Білім беру процесі кезінде балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді.

 Білуге міндетті:

   Қазақстан РеспубликасыныңКонституциясын, Қазақстан РеспубликасыныңЕңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтiк және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы", "Педагог мәртебесі туралы" Заңдарын және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын Қазақстан Республикасының басқа да нормативтік құқықтық актілерін, өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларға арналған арнаулы әлеуметтік қызметтердің мемлекеттік стандарттарын,жас және арнайы педагогика мен психологияны, дефектологияның анатомо-физиологиялық және клиникалық негіздерін, Педагогика және психология негіздерін,білім алушылар мен тәрбиеленушілердің дамуында ауытқушылықтың алдын алу және түзету әдістері мен тәсілдері, дефектологиялық ғылым жетістіктері, еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы мен өртке қарсы қорғаныс ережелері мен нормалары, санитарлық ережелер.

Біліктілікке қойылатын талаптар:

 "Арнайы педагогикабағыты бойынша жоғары және (немесежоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжатжұмыс өтіліне талап қойылмайды.

Және (немесебіліктілігі жоғары деңгейдегі педагог-модератор үшін мамандығы бойынша кемінде 3 жылпедагог-сарапшы үшін кемінде 4 жылпедагог – зерттеуші үшін кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болуы тиіспедагог-шебер үшін-6 жыл.

Кәсіби құзыреттілікті анықтай отырыпбіліктілікке қойылатын талаптар:

      1) "педагог" (санаты жоқ):

Арнайы педагогке қойылатын жалпы талаптарға жауап беруідамуында ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған балаларды оқыту диагностикасының әдістерін меңгеруі,

дефектологияның қазіргі заманғы әдістерін меңгеруі,

білім беру ұйымдарының әдістемелік бірлестіктерінің жұмысына қатысуы,

балалардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырыпоқу-тәрбие процесін жоспарлауы және ұйымдастыруы тиіс;

балалардың жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етубілім беру ұйымдары деңгейіндегі іс-шараларға қатысу,

балалардың қажеттіліктерін ескере отырыптәрбиелеу мен оқытуда жеке көзқарасты жүзеге асыру,

кәсіптік-педагогикалық диалог дағдыларын меңгерусандық білім беру ресурстарын қолдану.

      2) "педагог – модератор":

      "педагогсанатының (санаты жоқжалпы талаптарына жауап беруісонымен қатар:

тәрбиеленушілердің дамуындағы ауытқуларды диагностикалау мен түзетудің заманауи әдістерін пайдалануыбілім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтауы тиіс.

      3) "педагог-сарапшы":

      "педагог – модераторсанатының жалпы талаптарына жауап беруісонымен қатар:

балалардың дамуындағы ауытқулардың алдын алу және түзету әдістері мен тәсілдерін пайдалануы;

ата-аналармен немесе оларды алмастыратын тұлғалармен ынтымақтастықты қамтамасыз етуі;

инновациялық педагогикалық тәжірибені зерделеуі және енгізуі;

ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын меңгеруі,

тәлімгерлікті жүзеге асыруы және кәсіби даму басымдықтарын конструктивті анықтауыаудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтауы тиіс.

4) "педагог-зерттеуші":

      "педагог – сарапшысанатының жалпы талаптарына жауап беруісонымен қатар:

Дефектология ғылымының жаңа жетістіктерін пайдалануы;

қызмет бағыты бойынша басқа ұйымдармен өзара іс-қимылды қамтамасыз етуі;

облыс деңгейінде қызмет бағыты бойынша әдістемелік әзірлемелердің болуы;

сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын игеруітәлімгерлікті жүзеге асыруы,

облыс/республикалық маңызы бар және астаналық қалалары деңгейінде тәжірибені жинақтауы;

психологиялық-педагогикалық басылымдарда жарияланымдары болуы тиіс.

5) "педагог-шебер":

      "педагог – зерттеушісанатының жалпы талаптарына сәйкес болуы тиіс;, сонымен қатар:

дефектологиялық ғылымның ең жаңа жетістіктерін енгізу;

авторлық бағдарламасы болуы немесе облыстық оқу-әдістемелік кеңесте немесе республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлдау алған шығарылған бағдарламалардыңоқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторболуы,

тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау,

білім беру саласындағы уәкілетті органмен бекітілген республикалық және халықаралық кәсіби конкурстардың қатысушысы болуы тиіс.

Қажетті құжаттар тізбесі:

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:

1) Осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырыпконкурсқа қатысу туралы өтініш;

2) Жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);

3) Кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

 4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

 5) Еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).

7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) Наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).

10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.


Конкурсқа құжаттарды қабылдау мерзімі –  2024 жылдың  05-15 қаңтар күндері аралығында жүргізіледі.


Конкурсты өткізу күні мен орны, уақыты : 16.01.2024ж, А. Қарсақбаев атындағы орта мектебі, сағат 17.00























Коммунальное государственное учреждение «Средняя школа имени Абдоллы Карсакбаева» государственного учреждения «Отдел образования по Жамбылскому району Управления образования Алматинской области»


Алматинская область, Жамбылский район, село Жанакурылыс, улица Ынтымақ №22, электронная почта: akarsakbaeva@mail.ru, раб.телефон - 8 (72770) 2-40-06

Наименование вакантной должности- Логопед / одна ставка 

Размер оплаты труда–  от 120 000 тенге – до 150 000тенге

Тип занятости – постоянная

Язык обучения – казахский

Должностные обязанности:

 Специальный педагог организации среднего образования, реализующей учебные программы начального, основного среднего и общего среднего образования, в том числе специальных школ (школ-интернатов), проводит индивидуальные, групповые и подгрупповые занятия (уроки) с детьми с ограниченными возможностями в соответствии с типовыми учебными планами и программами;

Проводит специальное педагогическое обследование детей с ограниченными возможностями и осуществляет оценку особых образовательных потребностей воспитанников;

Для преодоления нарушений психофизического развития у детей с ограниченными возможностями в развитии разрабатывает и реализует индивидуальные учебные, индивидуально-развивающие, коррекционно-развивающие программы и проводит индивидуальные (подгрупповые, групповые занятия);

Оказывает специальную психолого-педагогическую поддержку детям с ограниченными возможностями;

Осуществляет психолого-педагогическое сопровождение детей с особыми образовательными потребностями в организациях образования;

Обеспечивает взаимодействие с другими педагогами и специалистами, способствует реализации принципа инклюзивности в образовании;

В тесном контакте с другими педагогами и специалистами осуществляет деятельность по развитию и социализации детей с ограниченными возможностями;

Консультирует воспитателей, родителей лиц (детей) и иных законных представителей по применению специальных методов и приемов обучения и воспитания;

Способствует формированию общей культуры личности, использует разнообразные формы, образовательные технологии, приемы, методы и средства обучения в соответствии с требованиями государственного общеобязательного стандарта образования и типовых учебных программ;

Специальный педагог специальных организаций образования, реализующие программы психолого-медико-педагогического обследования консультирования (психолого-медико-педагогические консультации), коррекционно-развивающие программы (кабинеты психолого-педагогической коррекции, реабилитационные центры, аутизм-центры и другие центры) проводит специальное педагогическое обследование детей с ограниченными возможностями;

Участвует в проведении командной оценки особых образовательных потребностей;

Специальный педагог кабинетов психолого-педагогической коррекции, реабилитационных центров, аутизм-центров проводит индивидуальные, подгрупповые и групповые занятия по плану и расписанию организации образования;

Разрабатывает и реализует индивидуальные учебные, индивидуально-развивающие, коррекционно-развивающие программы и проводит индивидуальные (подгрупповые, групповые занятия);

Повышает свою профессиональную компетентность;

Участвует в заседаниях методических советов, методических объединений, сетевых сообществ;

Проводит работу по формированию толерантного отношения общества к лицам с особыми образовательными потребностями;

Соблюдает правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты;

Обеспечивает охрану жизни, здоровья и прав детей в период воспитательного процесса.

Должен знать:

Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О социальной медико-педагогической и коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями", "О противодействии коррупции" и иные нормативные правовые акты Республики Казахстан, определяющие направления и перспективы развития образования;

Государственные стандарты специальных социальных услуг для детей, оказавшихся в трудной жизненной ситуации;


      специальную педагогику;


      основы проектирования и организации учебно-воспитательного процесса;


      новейшие достижения в области специального образования;


      нормы педагогической этики;


      основы трудового законодательства, правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты, санитарные правила.

Требования к квалификации:


   Высшее и (или) послевузовское педагогическое образование по направлению "Специальное образование" или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы;


      и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-модератора не менее 2 лет, для педагога-эксперта – не менее 3 лет, педагога-исследователя не менее 4 лет;


      и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности для педагога-мастера – не менее 5 лет.


Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:


      1) "педагог":


      должен пользоваться методами диагностики развития и состояния детей, психолого-педагогической поддержки, направленных на максимальную коррекцию отклонений в развитии;


      осуществлять мотивационную, диагностическую, развивающую, коммуникативную и методическую деятельность, используя инновационные педагогические и информационно-коммуникационные технологии в области специального дошкольного образования;


      пользоваться современными методами дефектологии;


      принимать участие в работе методических объединений организации образования;


      планировать и организовывать учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей детей;


      способствовать формированию общей культуры детей и его социализации, принимать участие в мероприятиях на уровне организации образования, осуществлять индивидуальный подход в воспитании и обучении с учетом потребностей детей, пользоваться навыками профессионально-педагогического диалога, применять цифровые образовательные ресурсы;


      2) "педагог – модератор":


      должен отвечать общим требованиям к квалификации "педагог", а также:


      использовать современные методы диагностики и коррекции отклонений в развитии воспитанников, обобщать опыт на уровне организации образования;


      3) "педагог – эксперт":


      должен отвечать общим требованиям к квалификации "педагог – модератор", а также:


      использовать методы и приемы предупреждения и исправления отклонений в развитии детей;


      обеспечивать сотрудничество с родителями или лицами, их заменяющими;


      изучать и внедрять инновационный педагогический опыт;


      пользоваться навыками анализа организованной учебной деятельности, осуществлять наставничество и определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования, обобщать опыт на уровне района/города;


      4) "педагог-исследователь":


      должен отвечать общим требованиям к квалификации "педагог – эксперт", а также:


      использовать новейшие достижения дефектологической науки;


      специальной педагогики и психологии;


      применять инновационные технологии, методы и приемы обучения, учитывая потребности и психолого-физиологические особенности воспитанников, с соблюдением правил безопасности и охраны труда;


      обеспечивать взаимодействие с другими организациями по направлению деятельности;


      иметь методические разработки по направлению деятельности на уровне области;


      пользоваться навыками исследования занятия и разработки инструментов оценивания, осуществлять наставничество обобщать опыт на уровне области/городов республиканского значения и столицы;


      иметь публикации в психолого-педагогических изданиях;


      5) "педагог-мастер":


      должен соответствовать общим требованиям к квалификации "педагог – исследователь", а также:


      внедрять новейшие достижения специальной педагогики;


      осуществлять рефлексию своей профессиональной деятельности, руководствуясь основными методологическими принципами педагогического исследования;


      обладать навыками самообучения в соответствии с траекторией профессионального развития;


      иметь авторскую программу или являться автором (соавтором) изданных программ, учебно-методических пособий, получивших одобрение на областном учебно-методическом совете и РУМС;


      осуществлять наставничество и планировать развитие сети профессионального сообщества социальных педагогов на уровне области, являться участником республиканских и международных профессиональных конкурсов, утвержденных уполномоченным органом в области образования.



Срок приема документов на конкурс 05.01-15.01 2024 года.


Дата, место и время проведения конкурса : 16.01.2024, г. средняя школа имени А.Карсакбаева, в 17.00