Лауазымдық орынға конкурс жариялайды » А.Қарсақбаев атындағы ОМ КММ
Алматы облысы білім басқармасының
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімінің
"А.Қарсақбаев атындағы орта мектебі "
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Лауазымдық орынға конкурс жариялайды
08
ноябрь
2022

Лауазымдық орынға конкурс жариялайды

«Алматы облысы білім басқармасының Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Абдолла Қарсақбаев атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Жаңақұрылыс ауылы, Ынтымақ көшесі №22, электрондық пошта - akarsakbaeva@mail.ru,  байланыс   телефон нөмірі - 8 (72770) 2-40-06


Бос лауазымның атауы- директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары (1 бірлік);

Еңбекке ақы төлеу мөлшері – 250 000 теңгеден -300 000 теңгеге дейін

Жұмыс түрі –тұрақты

Оқыту тілі - қазақша

Лауазымдық міндеттері:

  • Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді.
  • Тәрбие жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастырады.
  • Сынып жетекшілерінің, педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтың қызметін жоспарлауды және бақылауды жүзеге асырады; тәрбие жұмысы, мәдени-тәрбие іс-шараларын дайындау және өткізу бойынша қажетті құжаттарды әзірлеуді қамтамасыз етеді;
  • Өткізілетін тәрбие процесінің мазмұны мен өткізілу сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асырады.
  • Педагогикалық кадрларды іріктеуге қатысады, педагогтердің біліктілігін және кәсіби құзыреттілігін арттыру бойынша жұмыстарды ұйымдастырады.
  • Тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдары әкімшілігінің, әлеуметтік – психологиялық қызметтері мен бөлімшелерінің қоғам және құқық қорғау органдарының өкілдерімен, ата-аналар қоғамының өкілдерімен өзара іс-қимылын үйлестіреді.
  • Білім алушыларға медициналық қызмет көрсету жағдайын бақылауды жүзеге асырады.
  • Тәрбие іс-шараларын өткізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады.
  • Білім алушылардың, педагогтардың конкурстарға, слеттерге, конференцияларға қатысуын қамтамасыз етеді.
  • Кәсіби бағдарлау жұмысын жүргізеді, есеп беру құжаттамасының сапалы және уақтылы тапсырылуын қамтамасыз етеді.
  • "Құндылықтарға негізделген білім" -мектеп тұжырымдамасын әзірлейді. Мектеп ұжымының қатысуымен білім беруге бағалы әдіс енгізеді.
  • Ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумды ұйымдастырады және өткізеді. "Жас қыран", "Жас ұлан" балалар ұйымы жұмысын ұйымдастырады. "Қоғамға қызмет ету", "Туған елге тағзым", "Үлкенге ізет", "Ата-анаға құрмет" атты қоғамға пайдалы жұмыстарды ұйымдастырады.
  • Білім беру ұйымы түлектері қауымдастығы қызметін құру және қамтамасыз ету бойынша жұмысты үйлестіреді.
  • Педагогикалық еңбек ветеранымен ынтымақтастықта болады. Мектеп мұражайының жұмысын ұйымдастырады.
  • Дебаттық қозғалысты дамытады.
  • Туристік сапарлар мен саяхаттарды ұйымдастырады.
  • Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалы отбасылардың қатысуымен енгізеді.
  • Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтер және тағы басқа қызметкерлер арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.

Білуге міндетті:

  • Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдарын және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілерді;
  • Педагогика және психология негіздері;
  • "Рухани жаңғыру", "Құндылықтарға негізделген білім беру" бағдарламаларын іске асыру жағдайында тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері;
  • Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары; 
  • Педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері;
  • экономика, қаржы-шаруашылық қызмет негіздері; 
  • Еңбекті қорғау, техника қауіпсіздігі және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормалары.

Біліктілікке қойылатын талаптар:

  • тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе қайта даярлаудан өткенін растайтын құжат; соңғы 3 жылдан кем емес үздіксіз педагогикалық жұмыс өтілі;
  • оқытушылық қызметті жүзеге асыру кезінде – қосымша "педагог – сарапшы" немесе "педагог – зерттеуші" немесе "педагог – мастер" санатының болуы.

Кәсіби құзыреттілікті анықтай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

      1) "педагог" (санаты жоқ):

  • педагог-психологқа қойылатын жалпы талаптарға сәйкес болуы;

 қазіргі заманғы психологиялық әдістерді білуі;

  • мектеп жасына дейінгі балалармен диагностикалық, түзету жұмыстарын жүзеге асыруы,
  • балалардың эмоциялық саулығын, тиімді дамуын қамтамасыз етуі;
  • білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлауы және ұйымдастыруы;
  • педагогикалық ұжым мен ата-аналарға психологиялық ағартуды жүзеге асыруы тиіс.

 2) "педагог – модератор":

  • "педагог" (санаты жоқ) санатының жалпы талаптарына сәйкес болуы тиіс, сонымен қатар:
  • жеке-психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, балалармен жұмысты жүзеге асыру;
  • балалармен, педагогтармен, ата-аналармен проблемалық (стандартты емес) жағдайларда жұмысты ұйымдастыру;
  • ересектердің балалармен өзара қарым-қатынасын қамтамасыз ету және реттеу;
  • әлеуметтік бейімделудің белсенді әдістерін қолдану;
  • ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету.

 3) "педагог-сарапшы":

  • "педагог-модератор" санатына сәйкес болуы тиіс, сонымен қатар:
  • әртүрлі бейінде және бағытта психологиялық диагностика жүргізу, балалармен жеке жұмысты жүзеге асыру;
  • шығармашылық топқа басшылық ету, психологиялық – педагогикалық қызметтің өзекті мәселелері бойынша конференцияларға, семинарларға қатысу;
  • мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық қолдау бойынша ұсынымдар әзірлеу;
  • білім беру ұйымдары деңгейінде өзі және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын конструктивті анықтау және тәлімгерлікті жүзеге асыру, аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау.

 4) "педагог-зерттеуші":

  • "педагог-сарапшы" санатына сәйкес болуы тиіс, сонымен қатар:
  • психологиялық тексеру мен диагностика деректерін ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс бойынша психологиялық-педагогикалық бағдарламаларды дербес әзірлеу,
  • психологиялық қорытынды жасауы және түзету жұмыстарын жүргізу;
  • әдістемелік құралдар, оқу-әдістемелік кешендер әзірлеу; психологиялық - педагогикалық жұмысты ұйымдастыру бойынша инновациялық тәжірибені енгізу; мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру бойынша педагогтарға көмек көрсету;
  • психологиялық - педагогикалық қоғамдастықта аудан, қала деңгейінде тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын конструктивті анықтау, Облыс / республикалық маңызы бар және астаналық қалалары деңгейінде тәжірибені жинақтау.

 5) педагог-шебер:    

  • педагог-зерттеуші біліктілік санатына қойылатын жалпы талаптарға сәйкес келу, сонымен қатар:
  • облыстық, республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған, авторлық бағдарламасы немесе оқулықтарға, оқу-әдістемелік құралдарға авторлық (бірлескен автор) құқығы бар, ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз етуі;
  • тәлімгерлікті жүзеге асыруы және облыс/ республикалық маңызы бар және астаналық қалалары деңгейінде кәсіби қауымдастық желісін дамытуды жоспарлау,
  • халықаралық және республикалық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болып табылуы немесе халықаралық немесе республикалық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушыларын дайындау.

Қажетті құжаттар тізбесі:

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:

1) Осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2) Жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);

3) Кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс-парағы (нақты тұрғылықты мекен-жайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамалары мен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5) Еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).

7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) Наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).

10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.

Конкурсқа құжаттарды қабылдау мерзімі –  2022жылдың  08 қараша -16 қараша күндері аралығында жүргізіледі.

Коммунальное государственное учреждение «Средняя школа имени Абдоллы Карсакбаева» государственного учреждения «Отдел образования по Жамбылскому району Управления образования Алматинской области»

Алматинская область, Жамбылский район, село Жанакурылыс, улица Ынтымақ №22, электронная почта: akarsakbaeva@mail.ru, раб.телефон - 8 (72770) 2-40-06

Наименование вакантной должностизаместитель директора по воспитательной работе  (1 ставка);

Размер оплаты труда–  от 250 000 тенге– до 300 000тенге

Тип занятости– постоянная

Язык обучения - казахский

Должностные обязанности:

  • Обеспечивает организацию воспитательного процесса;
  • Организует текущее и перспективное планирование воспитательной работы;
  • Осуществляет планирование и контроль деятельности классных руководителей, педагогов-психологов, социальных педагогов;
  • Обеспечивает разработку документации по воспитательной работе, по подготовке и проведению культурно-воспитательных мероприятий;
  • Осуществляет систематический контроль за качеством содержания и проведения воспитательного процесса;
  • Участвует в подборе педагогов, организует работу по профессиональному развитию, повышению квалификации и профессиональной компетентности педагогов;
  • Координирует взаимодействие администрации, социально – психологических служб и подразделений организаций образования, обеспечивающих воспитательный процесс, с представителями общественности и правоохранительных органов, представителями родительской общественности, попечительского совета;
  • Обеспечивает толерантную культуру поведения всех участников образовательного процесса;
  • Координирует деятельность службы психолого-педагогического сопровождения обучающихся с особыми образовательными потребностями;
  • Ообеспечивает новые формы школьно-родительских отношений, полное взаимодействие школы и семьи;
  • Осуществляет контроль за состоянием медицинского обслуживания обучающихся;
  • Применяет информационно-коммуникационные технологии при проведении воспитательных мероприятий;
  • Развивает киберкультуру (использует возможности компьютерных технологий) и кибергигиену (имеет навыки и знания работы в сети интернет);
  • Обеспечивает участие обучающихся, педагогов в конкурсах, слетах, конференциях;
  • Проводит профориентационную работу;
  • Обеспечивает качественную и своевременную сдачу отчетной документации;
  • Организовывает и проводит педагогические консилиумы для родителей;
  • Организует работы школьного парламента, дебатного движения, ученического самоуправления, детской организации "Жас қыран", "Жас ұлан";
  • Организовывает общественно-полезную работу "Служение обществу", "Поклонение Родине", "Уважение к старшим", "Уважение к матери";
  • Координирует работу по созданию и обеспечению деятельности ассоциации выпускников организации образования;
  • Взаимодействует с ветеранами педагогического труда;
  • Организует работу музея организации образования;
  • Организовывает туристические походы и экскурсии;
  • Обеспечивает формирование у обучающихся патриотического воспитания, навыков делового общения, культуры питания;
  • Прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся, воспитанников, педагогов и других работников.

Должен знать:

  • КонституциюРеспублики Казахстан,ТрудовойКодекс Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции", "О языкахв Республике Казахстан" и иные нормативные правовые акты, определяющие направления и перспективы развития образования;
  • Основы педагогики и психологии;
  • Государственный общеобязательный стандарт образования, достижения педагогической науки и практики;
  • Нормы педагогической этики;
  • Основы экономики, финансово-хозяйственной деятельности;
  • Правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты, санитарные правила и нормы.

 Требования к квалификации:

  • Высшее и (или) послевузовское педагогическое или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, стаж педагогической работы не менее 3 лет;
  • И (или) наличие квалификационной категории "заместитель руководителя третьей квалификационной категории" или "заместитель руководителя второй квалификационной категории", или "заместитель руководителя первой квалификационной категории" организации образования, либо наличие квалификации "педагог – эксперт" или наличие "педагог – исследователь" или "педагог – мастер".

 Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:

 1) "педагог":

  • должен пользоваться современными психологическими методиками;
  • осуществлять диагностическую, коррекционную работу с детьми;
  • обеспечивать эмоциональное благополучие, эффективное развитие детей;
  • планировать и организовывать учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей обучающихся;
  • осуществлять психологическое просвещение педагогического коллектива и родителей;

 2) "педагог – модератор":

  • должен соответствовать общим требованиям к квалификации "педагог", а также:
  • осуществлять работу с детьми с учетом индивидуально-психологических особенностей;
  • организовывать работу в проблемных (нестандартных) ситуациях с детьми, педагогами, родителями;
  • обеспечивать и регулировать взаимоотношения взрослых с детьми;
  • применять активные методы социальной адаптации;
  • оказывать консультативную помощь родителям и педагогам;

 3) "педагог – эксперт":

  • должен соответствовать к квалификации "педагог-модератор", а также:
  • проводить психологическую диагностику различного профиля и предназначения, осуществлять индивидуальную работу с детьми;
  • руководить творческой группой, участвовать в конференциях, семинарах по актуальным вопросам психолого–педагогической деятельности;
  • разрабатывать рекомендации по психологической поддержке детей дошкольного возраста;
  • осуществлять наставничество и определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования, обобщать опыт на уровне района/города;

 4) "педагог-исследователь":

  • должен соответствовать к квалификации "педагог-эксперт", а также:
  • самостоятельно разрабатывать психолого-педагогические программы по работе с детьми дошкольного возраста с учетом данных психологического обследования и диагностики, составлять психологическое заключение и проводить коррекционную работу;
  • разрабатывать методические пособия, учебно-методические комплексы;
  • внедрять инновационный опыт по организации психолого-педагогической работы;
  • оказывать помощь педагогам по организации воспитания и обучения детей;
  • осуществлять наставничество и определять стратегии развития в психолого - педагогическом сообществе на уровне района, города, обобщать опыт на уровне области/городов республиканского значения и столицы;

 5) "педагог-мастер":

  • должен соответствовать к квалификации "педагог-исследователь", а также:
  • иметь авторскую программу или являться автором (соавтором) изданных учебно-методических пособий, учебно-методических комплексов, получивших одобрение на РУМС;
  • осуществлять наставничество и планировать развитие сети профессионального сообщества на уровне области/городов республиканского значения и столицы;
  • являться участником республиканских и международных профессиональных конкурсов, утвержденных уполномоченным органом в области образования.

Список необходимых документов:

Лицо, намеревающееся участвовать в конкурсе, направляет следующие документы в электронном или бумажном виде в течение срока приема документов, указанного в объявлении:

1) Заявление на участие в конкурсе с указанием перечня документов, которые необходимо приложить по форме согласно приложению 10 к настоящим Правилам;

2) Документ, удостоверяющий личность, или электронный документ, полученный из службы электронных документов (для идентификации);

3) Заполненное личное дело для учета персонала (указывается конкретный адрес проживания и контактные телефоны - при наличии);

 4) Копии документов об образовании педагогов в соответствии с квалификационными требованиями к должности, утвержденными типовой квалификационной характеристикой;

 5) Копия документа, подтверждающего трудоустройство (при наличии);

6) Справка о состоянии здоровья по форме, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ДСМ-175/2020 РК «Об утверждении форм бухгалтерского учета документации в сфере здравоохранения» (зарегистрировано в Государственном реестре нормативных правовых актов за № 21579).

7) справка из психоневрологической организации;

8) Справка из наркологической организации;

9) Сертификат национального квалификационного испытания (далее - НБТ) или свидетельство о присвоении квалификационной категории педагога-модератора, преподавателя-эксперта, преподавателя-исследователя, преподавателя-мастера (при наличии).

10) Оценочная форма, заполняемая кандидатом на вакантную или временно вакантную должность преподавателя по форме согласно приложению №11.


Срок приема документов на конкурс 08 ноября - 16 ноября 2022 года.